Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Share
 

 [Heartless: Action] Luciole - Shidensen

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 16:30

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen 190304042018730809
Anime : Naruto & Boruto // Music : The Qemists - Run You

Hope you'll like it !


Back to top Go down
Sempai3607
Soul's Team
Soul's Team
Sempai3607

Male Messages : 230
Age : 28
Registration date : 2013-02-10

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 16:50

great work luciole, i like whole amv until 1:30. Looks really solid, later you did good aswell but 1st part is better for me, Anyway gg


Last edited by Sempai3607 on Tue 5 Mar 2019 - 15:40; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/Sempai3607
No1F
New
New
No1F

Male Messages : 7
Age : 29
Registration date : 2019-03-03

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 17:03

<3
Back to top Go down
Zuuki
Forum Regular
Forum Regular
Zuuki

Male Messages : 184
Age : 25
Location : Nemours - Ile-De-France
Registration date : 2012-09-08

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 17:33

Spoiler:

Franchement pour commencer, j'ai pas envie de grandir.

Après c'est un clip de ouf du début à la fin t'ouvre le bal avec des retouches graphiques stylé et des compos bien réalisés qui se suivent tout le long du clip dans le style et c'est propre donc ça fait le taff

J'ai surkiffé la partie action sur la deuxième partie du clip est fatale, les raccords et le choix de scène est énorme j'pense qu'il faut vrmnt avoir un sharingan pour voir tout les raccords de cette partie mais même sans les voir tu sent que y'a eu du taff pour que ça glisse !

GG HEARTLESS GLORY
Back to top Go down
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Age : 34
Location : Paris, France.
Registration date : 2007-12-06

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 17:38

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Tenor
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Age : 33
Location : Somewhere
Registration date : 2010-09-25

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 18:07

Déchire ce clip [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 759184551
GG
Back to top Go down
Eion
New
New
Eion

Messages : 43
Registration date : 2016-02-18

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 20:23

I CANT begin to tell you how much i liked this, reaaaallly good job, hope you break the 2nd place curse this year !
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeTue 5 Mar 2019 - 15:28

Sempai : Ahah thanks ! Yea i agree with you for the first part wai glad you like it !

No1F : flower

Zuuki : T'es trop mignon toi enfait on dirait ricardo un peu Embarassed

Nyala :
[Heartless: Action] Luciole - Shidensen 4C0E46016EE7ABF8440FCA7B9B5AB60EF55AA969

Hayden : Cimer Hayden ça fait plaise' ! [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 653287824

Eion : Thanks <3 Yea i hope too !
Back to top Go down
ShinRyu
Soul's Team
Soul's Team
ShinRyu

Male Messages : 2627
Age : 36
Location : Versailles
Registration date : 2007-10-29

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeTue 5 Mar 2019 - 16:24

GG pour ton clip, du très gros taff pour un IC !!

Le seul reproche que je pourrais faire c'est la diff de qualité entre les sources "anciennes" et les nouvelles.
Sinon le reste rien de spécial à dire, c'est propre et cool à regarder. GG
Back to top Go down
http://www.jDprod.net
EtoJeSpitFire
New
New
EtoJeSpitFire

Male Messages : 46
Age : 25
Registration date : 2017-02-04

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeWed 6 Mar 2019 - 9:52

it was a good job! good luck in the ranking
Back to top Go down
Li0n
New
New
Li0n

Messages : 56
Registration date : 2018-02-02

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeWed 6 Mar 2019 - 11:30

Really nice action video, i loved the dynamics!
Back to top Go down
Sagiki
Soul's Team
Soul's Team
Sagiki

Male Messages : 228
Age : 25
Location : Soul's Island
Registration date : 2013-09-07

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeWed 6 Mar 2019 - 16:40

Bon malgré le fait que j'ai des goûts particuliers, parfois j'aime bien me poser et mater le tout sans avoir à réfléchir. C'est l'exacte définition de ton clip mec! Montage parfait (on est habitué avec toi) et choix de scène impeccable, ça glisse tout seul et ça fait du bien.

Gj Candel-san, je crois que cette fois-ci, tu vas l'avoir ce trophée.
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeThu 7 Mar 2019 - 10:54

Jimmy : Cimeeer Jimmy le twerkeur, wai c'est relou ce problème de sourc,e enc herchant mieux j'aurais surement pu trouver des scènes qui aurait collé en qualité récente mais bon IC oblige j'ai pas eu ce temps là :/

Eto & Lion : Thanks ! Glad u like it Razz

Sagiki : Cimer bro ça fait plaizzz ! On y croit [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 793914
Back to top Go down
Tricky
Forum Regular
Forum Regular
Tricky

Messages : 262
Registration date : 2008-12-27

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeFri 8 Mar 2019 - 0:43

pas mal la phase du tournoi dans l'oasis avec luxu là
Back to top Go down
Naijiko
Hyper-active
Hyper-active
Naijiko

Male Messages : 972
Age : 27
Location : France
Registration date : 2009-06-09

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeFri 8 Mar 2019 - 23:42

Yop, j'ai bien kiffer, ton clip, le montage est clean comme à ton habitude, seule bémol 2/3 compo qui me font bizarre, mais bon, c'est du detail et du gout perso

Mais sinon, rien à redire, la dernière partie du clip à partir de 1min43, c'est niquel, t'as clairement mérité ta 1ere place
Back to top Go down
Sempai3607
Soul's Team
Soul's Team
Sempai3607

Male Messages : 230
Age : 28
Registration date : 2013-02-10

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 10:11

Hi Luciole, first of all i want to say congratulations and good job winning our category. Nothing personal but i wanted understand something between judgment of Soul's Team 10: X-BURNER Edition and my 21st place lol.

You and MDL was judges and the main reason why i get such a low place was:
MagicDarkLight wrote:
What was unforgivable was the quality, even for Reborn I can't figure out how it happened to be that bad, on top of that it suddenly becomes HD when you use the last episodes, the difference is so neat that it's almost like we have two different amvs in one. So yeah, when we have a decent/not too bad amv with good quality against a decent amv with more than half of it in 240p quality we have to make some choices sometimes.

If it was a bit more special you would have placed higher. If the quality was a bit better you would have placed higher too. Good job nevertheless

And now lets back to this year and watch what you use:
Screenshots:
Is that looks like two different amv aswell? I think its the only one problem in your work, and you know that anyway. But i can't understand this double standarts when i get 21st and you guys text me this type of massage and then doing the same things in your own works. Thats the point what i wanna to say. And yea i understand my reborn work was in much worst situation then your work, quality was bad yea, i agree.

I don't wanna type this before results cuz its could influence on judges, or something like that, thats why i decide wait and then post this

Don't get me wrong, you deserve this win. But would be funny if judges decide give you lower place because of your quality (even if your work better then others), and i'm sure you would be disappointed because of this, think about it. wai
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/Sempai3607
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Age : 34
Location : Paris, France.
Registration date : 2007-12-06

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 11:04

Mdrr cette bonne odeur de drama qui repose à feu doux pour l'instant
Faire revenir les oignons :

Je vais te mettre par écrit ce que tu sais déjà Jérémy, mais tu l'as mérité cette 1ère place, bravo putain !
Ton clip est incroyablement puissant et fait vibrer tout le monde (de 1:40 à 1:50 ça devient juste insane, j'ai envie de tout casser avec mon aura), comme d'habitude avec toi ton montage est ce qu'il y a de plus balèze ; mais t'as en plus level up tes compos pour style vachement plus graphique et propre (celle de Boruto est ma préférée). Le tout avec des lips synch bien senties, on a là de loin ton meilleur clip action IC ever, sur du Naruto c'est trop beau et j'ai surkiffé !!!

Si je devais trouver quelque chose à redire : l'utilisation de rotos un peu anciennes avec un gros contour noir sa mère pas super esthétique, peut-être adoucir le truc avec un gris foncé ou une couleur dominante du perso, je ne sais pas trop.
Et sinon le finish avec le contour cadre de scènes qui s’enchaînent rapidement est un peu vieillot à mon goût, genre c'est bon on a tous vu Perfect You Are, ça suffit maintenant wai

T'as été dans la zone sur Shidensen, je suis toujours heureux qu'on s'affronte en action, cette caté est la meilleure du monde et tu viens d'ajouter une giga pierre à son édifice, encore bravo ! Hâte de remettre ça  [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 3772035131

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Giphy
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 11:33

Sempai :
I dont think judges are blind you know, everyone who checked my amv can notice there is few frames in lower quality.

I would have accepted my lower place if that was the main reason cuz i agree with it, no prob with that, I took the risk.

Hard to edit anime like Naruto in IC and have the same constant quality: When I need a scene movement to fit my editing, if i cant find it in the HD episodes, ill search in the old ones (of course ill not abuse with them, only few frames like i said, and cuz i dont have time to search correctly into 500 épisodes in IC).

Dats it Razz

Oh and you really should stop thinking about the x-burner edition IC. It was the first time we ever judge a contest. Even now i dont agree with most of our past choices, but it was 5/6 YEARS AGO. Thanks.

---

Nyala :
Woooooooo ci-mer bro' putain genre j'ai gagné après 8ans de duels chidori vs rasengan au sommet, incroyable.
Vraiment content que t'ai kiffé ça fait grave plaisir [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 653287824

Mdrrrr putain j'avoue PYA il m'a avalé le cerveau avec son cadre, j'le fait toujours autant c'est surouf, bravo Vann.
Mais wai j'vais calmer les délires un peu trop old school comme les contours noirs également.

Grosse année encore.
J'ai tout donné sachant que j'allais t'affronter, ça a payé, donc merci à toi t'es mon plus gros soutient mental pour tout baiser
[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Main-qimg-d7e4411fdec6a995eb447949dd3009c4-c
Back to top Go down
Sempai3607
Soul's Team
Soul's Team
Sempai3607

Male Messages : 230
Age : 28
Registration date : 2013-02-10

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 12:21

Luciole wrote:
I dont think judges are blind
Like i said i think they do the right decision actually, cuz your work deserve 1st place i guess

Luciole wrote:
Oh and you really should stop thinking about the x-burner edition IC. It was the first time we ever judge a contest.
trust me i really stop think about this long time ago, when i get 3rd place next year I was rehabilitated as editor. But yea i just have same feels about my amv that you judge long time ago, when i saw yours. Anyway dude i hope you dont take this as insults, i understand your possion now, thats what i need from you. once again you deserve first place and it was an honor to participate with you in one category wai
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/Sempai3607
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 12:41

Oh no dont worry i dont take it as an insult at all, its cool we talk about it, im glad.

Anyway thanks a lot for the comments Razz
Back to top Go down
Hedge
Forum Member
Forum Member
Hedge

Male Messages : 135
Age : 26
Location : Le dernier homme sur terre est seul dans une chambre et quelque chose cogne à la porte..
Registration date : 2014-02-24

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSun 10 Mar 2019 - 2:27

Ça vient me chercher par les feels ton clip enfoiré ! Comment je peux ne pas dire que c'est surouff ? NARUTO ! NARUTO C'EST LA VIE.

Groooos kiff cet AMV, les compos et l'habillage graphique est exceptionnel et j'adore comment tu intègres les lyrics et tout, franchement, c'est super bien fait et tu mérites la première place !

STK EN FORCE !
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/HedgeProductionz2
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeSun 10 Mar 2019 - 17:25

Ahah cimer Françis-production [Heartless: Action] Luciole - Shidensen 653287824
Back to top Go down
VideoBeats
New
New
VideoBeats

Female Messages : 32
Location : Germany
Registration date : 2016-02-25

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 11 Mar 2019 - 18:58

Copied from AMVnews: I liked the part before the drop, as it has decent pacing and some scenes are not random. Some Clips are too fast for the song in that part aswell, but I could overlook it. From 1 min ongoing you have no pacing at all especially when the song changes at 1:20 you keep editing the exact same way. In generell the song has a slight dnb influence and you ignore the important beats. You can't just edit it like your standard Naruto rock vid. From 1:40 up to the end I enjoyed the sync. Still the whole video felt really random and I would love to see something with a bit more concept next time. I know you can do it.
Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitimeMon 11 Mar 2019 - 22:14

PITOULI

Tout a été dit en conv et tout mais c'est vraiment trop bien que t'aies enfin pu gagner. Le clip est très très lourd, bien sûr 2-3 rotos pas toujours parfaites, des scènes de qualité variable (mais jamais choquant pour moi) mais un gros taff général sur l'homogénéité malgré le bordel monstre que t'as voulu faire au niveau des passages de l'anime que t'as clippé. Choqué que ça passe aussi bien de mélanger tout ça dans un seul AMV.

T'aurais pas pu gagner sans les compos du début mais j'trouve ça culte aussi que t'aies focus autant sur le flow et le montage dans la partie action du clip (comme ça devrait l'être) car t'as vraiment un pouvoir secret pour ça, les scènes glissent de fouuuu on dirait tu te penches vers l'avant et tu fonces au dernier moment chaque fois que ça s'enchaîne.

Mention spéciale: la lips Sasuke qui me donne envie d'arracher mon écran.

Bien joué pour la 1ère place, every scar built your throne.
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Sponsored content




[Heartless: Action] Luciole - Shidensen Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Action] Luciole - Shidensen   [Heartless: Action] Luciole - Shidensen Icon_minitime

Back to top Go down
 

[Heartless: Action] Luciole - Shidensen

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» [ACTION // Luciole] - DOOMED
» [Heartless: Dance] MDL - Scala ad Caelum
» [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)
» [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING
» [Quinx Squad: Action] Luciole - Warm Up !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF XV : Octogone :: IRON CHEF 15 -- AMV-