Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

Share
 

 [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Zuuki
Forum Regular
Forum Regular
Zuuki

Male Messages : 184
Age : 25
Location : Nemours - Ile-De-France
Registration date : 2012-09-08

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 16:30

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) 190304024706266744

Thank's Katsuki !

On n'oublie pas la bann du poto...
Spoiler:


Author : Zuuki
Title : Kalvary
Anime : Tasogare Otome × Amnesia & Mahou Tsukai no Yome (+ Various)
Song : Code Pandorum - Calvaire
Team : Heartless

Thank's to : Heartless & Sephi


Back to top Go down
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Age : 33
Location : Somewhere
Registration date : 2010-09-25

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeMon 4 Mar 2019 - 18:14

J'aime toujours autant ton style dans cette catégorie, comment tu poses ton ambiance avec différents sons et bruitages.
Un peu moins fan des parties fast mais c'est plus à cause de la musique qu'autre chose.
Bonne chance pour ton classement [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) 3772035131
Back to top Go down
Zuuki
Forum Regular
Forum Regular
Zuuki

Male Messages : 184
Age : 25
Location : Nemours - Ile-De-France
Registration date : 2012-09-08

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeTue 5 Mar 2019 - 16:11

Merci ça fait plaiz' !
Back to top Go down
ShinRyu
Soul's Team
Soul's Team
ShinRyu

Male Messages : 2627
Age : 36
Location : Versailles
Registration date : 2007-10-29

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeTue 5 Mar 2019 - 16:25

Vraiment cool ton clip.

L'ambiance est bien retranscrite. Les synchro sont cool.
Bref très bon clip.
Un haut du classement assuré [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) 759184551
Back to top Go down
http://www.jDprod.net
Sagiki
Soul's Team
Soul's Team
Sagiki

Male Messages : 228
Age : 25
Location : Soul's Island
Registration date : 2013-09-07

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeTue 5 Mar 2019 - 23:29

Ah Benjamin, j'aime toujours la manière dont tu ponds tes clips horreur/psyche. Facile ton meilleur clip en matière de montage et de fluidité, des combos à craquer et une ambiance qui me fait frémir, moi je dis chapeau, j'aime et je télécharge.

Shoutout à 01:25 la montée en puissance est énorme, synchro surouf sans passer par le biais d'fx qui vont niqué t'es sources, super:
Spoiler:

Voilà, un de mes clips fav du concours, ça glisse tout seul dans l'top.
Back to top Go down
Li0n
New
New
Li0n

Messages : 56
Registration date : 2018-02-02

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeWed 6 Mar 2019 - 11:43

One of the best in horror, really liked it!
Back to top Go down
Zuuki
Forum Regular
Forum Regular
Zuuki

Male Messages : 184
Age : 25
Location : Nemours - Ile-De-France
Registration date : 2012-09-08

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeWed 6 Mar 2019 - 13:56

Shinryu : Merci à toi ça fait plaiz !

Sagiki : Content que tu kiff mec ! Ouais j'ai essayé par rapport à Deep Jail d'être plus concentré sur la rythmique et la fluidité vu que la musique est plus dynamique cette fois-ci content que ça ai marché pour toi ! [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) 3772035131

Li0n : Thank you very much !
Back to top Go down
JazzsVids
Soul's Team
Soul's Team
JazzsVids

Messages : 231
Registration date : 2012-02-28

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeThu 7 Mar 2019 - 2:28

Epic, amazing work!!
Back to top Go down
Tricky
Forum Regular
Forum Regular
Tricky

Messages : 262
Registration date : 2008-12-27

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeFri 8 Mar 2019 - 13:15

bravo 1ère place
Back to top Go down
lokkiclu
Soul's Team
Soul's Team
lokkiclu

Female Messages : 283
Age : 27
Location : United Kingdom
Registration date : 2015-02-08

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeSat 9 Mar 2019 - 18:21

Hey Benjamin, fantastic work you did here, the visuals are stunning and the flow is soooo sick. I'm a big fan of the pacing, especially towards the second half when the tempo increases and your video goes proper sicko mode hahaha really well done.

With the start of your AMV though I wish you would've made the concept a bit more clearer if possible, because I felt it ends a bit abruptly without really having a proper closure. Maybe I just missed something?

Regardless, the overall mood and aesthetic were flawless. Probably my favourite IC from you now. Great job !!
Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitimeMon 11 Mar 2019 - 17:54

Salut benji ^^

Surouf le clip un régal, on retrouve un montage très très puissant dans un clip horror, ça fait du bien car on est plutôt habitué au contraire et j'trouve qu'ici t'as parfaitement jonglé entre propreté et compos stylées qui servent totalement à l'ambiance. Il y a une ou deux rotos que je trouve un peu bateau mais rien de choquant, dans l'ensemble je m'enjaille énormément et je ne sais que rajouter, c'est probablement ton meilleur clip, à bientôt dans les Ténèbres.

Amicalement,
L'italien
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Sponsored content




[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Empty
PostSubject: Re: [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)   [Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners) Icon_minitime

Back to top Go down
 

[Heartless: Horror] Zuuki - Kalvary (Prisoners)

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» [Heartless: Action] Luciole - Shidensen
» [Horror] Neon - Russian Horror Story
» [ Zuuki'] SAMMORPG!
» [Horror mais pas horror] - First Time
» [Heartless: Dance] MDL - Scala ad Caelum

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF XV : Octogone :: IRON CHEF 15 -- AMV-