| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). | |
|
|
Author | Message |
---|
MimS Passionate
Messages : 397 Age : 33 Registration date : 2009-01-09 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 21:44 | |
| Moi on m'a dit : Nyala, c'est un analphabète, il sait pas lire ni écrire |
|
| |
Kscarlet New
Messages : 28 Age : 32 Location : Italy Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:00 | |
| Lol, you're ridiculous, you've caught just the nicknames part (and I'm not saying that it's a big problem, but here I see your seriousness)
Apart from that, I haven't complained about the general ranking, just the fact that Koys hasn't respected the rules and he should have receive at least a penalisation, because it's not correct towards of other participants. I would have appreciate if the rules (not made by me) had been respected. |
|
| |
Angelface Ex-Members
Messages : 580 Age : 34 Location : S.B.A Registration date : 2008-03-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:09 | |
| - Kscarlet wrote:
About Koys, without mentioning the fact that I didn't like it, wasn't the minimum lenght 2 minutes? Because his video is 1:45 minutes long, why wasn't he disqualified? Then again, if you didn't want to disqualify it, why haven't you penalized it? Ooh yes, Soul's Team member.. - Spoiler:
i really hope that you are not an iilliterate person and that you can read that his clip is 2:14 ( 2:00 exactly without Outro ) I'm not from the Soul's team, and seriously i find that Creed and Nyala was really Objectives, so i thank them for that, it was really nice to work with them, we watched 96 clips, and judged them ...So if you really find that the soul's team members are higher than "other" that only means that they deserve this place ( specially Dn@ for his first place ) And about the nicknames, please guys, we're human, so we can do mistakes =/ ...Beside we were really tired and that wasn't a piece of cake ...so i'll ask you to be understandable Anyway, i'm really glad to see that most of participant are satisfied by the results ...Don't forget that all of this is for fun, and i think that most of you had fun in this IC ( and most of you did find theire taste in the musics pack ) Congrats to everyone, and next IC you'll find me as a particpant |
|
| |
MimS Passionate
Messages : 397 Age : 33 Registration date : 2009-01-09 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:14 | |
| I didn't say I was satisfied by the results Angie : o |
|
| |
Mystyk New
Messages : 72 Age : 31 Location : Hungary Registration date : 2010-12-17 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:17 | |
| you did better than me though MimS, don't complain (and they DIDN'T mispell my nickname like last year! (Y)) xD next time I'll make the organizers do an IC with the songs I like, let's see how they will like it!
Last edited by Mystyk on Fri 16 Mar 2012 - 22:18; edited 2 times in total |
|
| |
MimS Passionate
Messages : 397 Age : 33 Registration date : 2009-01-09 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:18 | |
| Yeah, but, seriously, my vid is better than Dn@'s one |: |
|
| |
Mystyk New
Messages : 72 Age : 31 Location : Hungary Registration date : 2010-12-17 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:19 | |
| well I don't know, I haven't really watched the videos xD whatever >.< |
|
| |
Angelface Ex-Members
Messages : 580 Age : 34 Location : S.B.A Registration date : 2008-03-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:20 | |
| - MimS wrote:
- I didn't say I was satisfied by the results Angie : o
- angelface wrote:
Anyway, i'm really glad to see that most of participant are satisfied by the results MOST ...MOST ! not all C'est impossible dans un concours de voir que tous le monde soient satisfait , c'est pas le monde des bisounours x) |
|
| |
Kscarlet New
Messages : 28 Age : 32 Location : Italy Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:25 | |
| - angelface wrote:
- Kscarlet wrote:
About Koys, without mentioning the fact that I didn't like it, wasn't the minimum lenght 2 minutes? Because his video is 1:45 minutes long, why wasn't he disqualified? Then again, if you didn't want to disqualify it, why haven't you penalized it? Ooh yes, Soul's Team member..
- Spoiler:
i really hope that you are not an iilliterate person and that you can read that his clip is 2:14 ( 2:00 exactly without Outro )
I'm not from the Soul's team, and seriously i find that Creed and Nyala was really Objectives, so i thank them for that, it was really nice to work with them, we watched 96 clips, and judged them ...So if you really find that the soul's team members are higher than "other" that only means that they deserve this place ( specially Dn@ for his first place )
And about the nicknames, please guys, we're human, so we can do mistakes =/ ...Beside we were really tired and that wasn't a piece of cake ...so i'll ask you to be understandable
Anyway, i'm really glad to see that most of participant are satisfied by the results ...Don't forget that all of this is for fun, and i think that most of you had fun in this IC ( and most of you did find theire taste in the musics pack )
Congrats to everyone, and next IC you'll find me as a particpant The video is 1:45 minutes long because it's 1:58 without ending, 1:53 without intro, and almost 1:45 if we don't consider the initial 8/9 mute seconds. So I just wanted a penalisation. And I've complained only about the Koys position, not of all the Soul's Team members. I don't agree with your way to judge, I'm not saying that you've done preferences. |
|
| |
Koys Ex-Members
Messages : 4630 Age : 33 Location : Shinsekai Registration date : 2008-01-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:52 | |
| Someone want something from me... |
|
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 22:55 | |
| Why you getting mad your clip was just not enough good, editing>rules that's it And mystyk and angel, mims was just joking |
|
| |
Angelface Ex-Members
Messages : 580 Age : 34 Location : S.B.A Registration date : 2008-03-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 23:09 | |
| - MagicDarkLight wrote:
And mystyk and angel, mims was just joking Yep i realized that after i read his second post And i was tired to edit my post x) Next time MimS, i'm sure that you'll be higher than Dn@ ...you'll have the 0 place Edit : vas y vous êtes des francophones, je ne comprend pas pourquoi je vous répond en anglais xD |
|
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Fri 16 Mar 2012 - 23:14 | |
| mdrr trop ca moi jmettais mystyk avec en fait xD |
|
| |
Mystyk New
Messages : 72 Age : 31 Location : Hungary Registration date : 2010-12-17 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 1:12 | |
| ahahahahaha but seriously, are you free at one of the weekends? (the organizers) Angel, Nyala, Creed? I'LL MAKE YOU SUFFER FROM MY MUSIC! xD jk (but who knows) >.< ahahahahaha loooool so MDL is cruel cuz he is laughing at my stupidity? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr I'LL MAKE YOU SUFFER EVEN MOREEEEEEE!!!!!!!!!! |
|
| |
Raitei Forum Member
Messages : 115 Registration date : 2011-07-08 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 6:44 | |
| - Spoiler:
Pas du tout satisfait de ma place. Whatever , bravo les juges pour l'orga de l'IC et les jugements . Par contre ce que j'ai à vous reprocher c'est votre système de classement qui était pas mal foireux, ce qui fait que dans les catégories désertés les équipes étaient mieux placées à la place de faire un classement global. Si on pouvait appeler ça de la stratégie xD . C'était quand même sympa, un bon petit clip pour sortir de sa torpeur. J'ferais aussi mon propre concours la prochaine fois .
|
|
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 13:48 | |
| Bon pour répondre aux différentes polémiques qui surgissent déjà : Concernant le clip de Koys (1:54 - 1:55 ; je ne sais pas où vous allez chercher vos 1:45) la marge de 10% de disqualification a été respectée). Si tu t'inquiètes tant pour les pénalisations, sache que Koys a été pénalisé dans sa position à cause des 5-6 secondes manquantes (et un cut audio des plus original mais j'y reviendrai plus tard). Rien à voir avec les 25 ou 1:30 temps non effectuées dans certains clips. De plus, le système de classement des équipes prends bien en compte la valeur du taux de participation selon les catégories comme je l'ai déjà énoncé. Et je me souviens bien vous avoir largement prévenu concernant les catégories vides qui permettaient aux participants d'obtenir de meilleurs places pour les classements collectifs, c'était ça la stratégie. Vous aviez des tableaux avec tous les éditeurs par catégorie et tenus à jour, mais ça bien sûr personne ne s'en souvient |
|
| |
Kscarlet New
Messages : 28 Age : 32 Location : Italy Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 13:54 | |
| - Nyala wrote:
- Bon pour répondre aux différentes polémiques qui surgissent déjà :
Concernant le clip de Koys (1:54 - 1:55 ; je ne sais pas où vous allez chercher vos 1:45) la marge de 10% de disqualification a été respectée). Si tu t'inquiètes tant pour les pénalisations, sache que Koys a été pénalisé dans sa position à cause des 5-6 secondes manquantes (et un cut audio des plus original mais j'y reviendrai plus tard).
Rien à voir avec les 25 ou 1:30 temps non effectuées dans certains clips.
De plus, le système de classement des équipes prends bien en compte la valeur du taux de participation selon les catégories comme je l'ai déjà énoncé. Et je me souviens bien vous avoir largement prévenu concernant les catégories vides qui permettaient aux participants d'obtenir de meilleurs places pour les classements collectifs, c'était ça la stratégie. Vous aviez des tableaux avec tous les éditeurs par catégorie et tenus à jour, mais ça bien sûr personne ne s'en souvient Could you write it in English, please? I'm not sure to have understood with Google Translate. - Koys wrote:
- Someone want something from me...
I don't want nothing from you, it's just that your video doesn't follow the rules, and I would have appreciated a penalisation or something similar. |
|
| |
Luciole Berserk
Messages : 1336 Registration date : 2009-02-05 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 14:27 | |
| |
|
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 14:35 | |
| He said Koys did got penalisation, it was like 10% of his points if I understand it well (anyways he got penalisation). BUT he wasn't disqualified as some of the amvs which were just 1:35 or less. ---- And Luciole said "Perfect my clip" and he has bien raison |
|
| |
Kscarlet New
Messages : 28 Age : 32 Location : Italy Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 14:50 | |
| - MagicDarkLight wrote:
- He said Koys did got penalisation, it was like 10% of his points if I understand it well (anyways he got penalisation). BUT he wasn't disqualified as some of the amvs which were just 1:35 or less.
---- And Luciole said "Perfect my clip" and he has bien raison
ok thx. ------------------------ - Nyala wrote:
- Bon pour répondre aux différentes polémiques qui surgissent déjà :
Concernant le clip de Koys (1:54 - 1:55 ; je ne sais pas où vous allez chercher vos 1:45) la marge de 10% de disqualification a été respectée). Si tu t'inquiètes tant pour les pénalisations, sache que Koys a été pénalisé dans sa position à cause des 5-6 secondes manquantes (et un cut audio des plus original mais j'y reviendrai plus tard).
Rien à voir avec les 25 ou 1:30 temps non effectuées dans certains clips.
De plus, le système de classement des équipes prends bien en compte la valeur du taux de participation selon les catégories comme je l'ai déjà énoncé. Et je me souviens bien vous avoir largement prévenu concernant les catégories vides qui permettaient aux participants d'obtenir de meilleurs places pour les classements collectifs, c'était ça la stratégie. Vous aviez des tableaux avec tous les éditeurs par catégorie et tenus à jour, mais ça bien sûr personne ne s'en souvient And where was written this thing of the 10%? I've read the rules and I haven't found it. |
|
| |
Heavy Passionate
Messages : 476 Age : 43 Location : Grenoble Registration date : 2008-07-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 15:34 | |
| bad translation. Koys made a shorter video but its over 90% of time demanded. So they didnt disqualify him cause its too close from 2min, but it was a bad point for judges thus he lost some points for that. |
|
| |
Hige-san New
Messages : 17 Age : 35 Location : UFO-Center Registration date : 2009-03-30 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 16:46 | |
| - Kscarlet wrote:
- Koys wrote:
I don't want nothing from you, it's just that your video doesn't follow the rules, and I would have appreciated a penalisation or something similar. I made only 1:35 and i was disqualified. Koys made 1:55, that's only 5s unedited. Why do you want to penalize Koys as much as me ? I'm neither pro-soul-team nor con-soul-team, but i think you're too merciless. |
|
| |
Kscarlet New
Messages : 28 Age : 32 Location : Italy Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 18:46 | |
| - Hige-san wrote:
- Kscarlet wrote:
- Koys wrote:
I don't want nothing from you, it's just that your video doesn't follow the rules, and I would have appreciated a penalisation or something similar. I made only 1:35 and i was disqualified. Koys made 1:55, that's only 5s unedited. Why do you want to penalize Koys as much as me ?
I'm neither pro-soul-team nor con-soul-team, but i think you're too merciless. Actually, his video is 1:45 minutes long (as I've already said, he left almost 10 seconds mute). Anyway I've never said that I wanted that he should have been disqualified, but that he should have receive a real penalisation, and not just few points. |
|
| |
Hige-san New
Messages : 17 Age : 35 Location : UFO-Center Registration date : 2009-03-30 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 19:43 | |
| - Kscarlet wrote:
- I've never said that I wanted that he should have been disqualified, but that he should have receive a real penalisation, and not just few points.
Ok, so what kind of "real" penalisation do you propose ? That's an AMV Iron Chef, judges don't have many possibilities to penalize him. |
|
| |
Luciole Berserk
Messages : 1336 Registration date : 2009-02-05 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). Sat 17 Mar 2012 - 20:22 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). | |
| |
|
| |
| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS). | |
|