Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

Share
 

 [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
bossmorad
Forum Member
Forum Member
bossmorad

Male Messages : 113
Age : 27
Location : barcelona
Registration date : 2012-12-11

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeTue 3 Mar 2015 - 16:43

GG mdl, un vrai clip dance avec des meufs aux gros yeux et des cheveux qui bouge avec le vent haahhaah sinon trés bon clip ^^
Back to top Go down
Khoa
Forum Member
Forum Member
Khoa

Male Messages : 110
Age : 30
Location : Canada
Registration date : 2010-07-28

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeTue 3 Mar 2015 - 16:49

good jub magik darkuh laight
Back to top Go down
AceD
New
New
AceD

Male Messages : 28
Age : 37
Location : UK
Registration date : 2014-03-12

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeTue 3 Mar 2015 - 18:18

such dance, very Doge . Gj honey
Back to top Go down
Skydean
Forum Member
Forum Member
Skydean

Male Messages : 133
Age : 32
Location : Montrouge
Registration date : 2009-05-29

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeTue 3 Mar 2015 - 18:59

Aaaaaaaah la musiiiiiiiique ! Nooooooooon ! xD

Voilà, j'aime pas la musique mais j'avais tellement envie de voir la suite qu'en fait je suis resté jusqu'à la fin, bravo pour ça monsieur xD
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com/forum
TheCacoVenom
New
New
TheCacoVenom

Male Messages : 35
Location : Dominican Republic
Registration date : 2012-02-16

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 0:55

good job man but this video has a few zoom in not necesary and few scene too fast but it was pertty good anyway i liked it
Back to top Go down
https://www.facebook.com/TheCacoVenomAMV?ref=hl
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 1:12

JazzsVids wrote:
i want to watch again and again

We have so much in common Jasmine, I will show you my club again some day [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 653287824 XD Thankkkss

Thanks everyone! Praise the upbeat  [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 159854

Quote :
good job man but this video has a few zoom in not necesary and few scene too fast but it was pertty good anyway i liked it

Agreed on the zooms, they could have been much better! (Well I was especially sad about the bike scene, it seemed better in my head No ) but oh well

@Mims: Franchement ouais j'me suis donné sur le titre mdrr ça vient de
Stella:
+ Carte Blanche
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Luna
Soul's Team
Soul's Team
Luna

Messages : 395
Registration date : 2010-09-08

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 1:28

1er ou 2eme en dance perso haha
good job mdl bien kiffé [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 759184551
Back to top Go down
Vivifx
New
New
Vivifx

Messages : 13
Registration date : 2014-03-06

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 1:51

XD I'm the one who should be scared. Very good edit.

My only complaint is that I wish there was more actual dancing. All these dance videos have hardly any dancing in them. I think they should rename the catagory to Dance & Trance. Maybe I'll do trance next year haha. Nice job man - all your stuff is top notch.
Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 1:59

Merci Luna!

Vivi, thanks! I know right, I think this should just be called upbeat because it has always been it in the end. For my defense, I just always like to keep my scenes fresh and I honestly wouldn't be able to put k-on, macross or angel beats scenes on my timeline anymore haha
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
SpacedGhost
New
New
SpacedGhost

Male Messages : 47
Age : 33
Registration date : 2014-03-04

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 5:29

awesome job bro. your vids are always fun to watch. good luck.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/ShallowPhantom809
BlackMasterAMV
New
New
BlackMasterAMV

Male Messages : 6
Age : 27
Registration date : 2015-03-02

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 5:57

good syn ;W;
Back to top Go down
ThePooh
Ex-Members
Ex-Members
ThePooh

Messages : 1370
Location : Paris
Registration date : 2009-03-18

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 10:36

J'ai pas vu beaucoup de tes clips ces derniers mois. J'aime bien quand tu clippes dans ce style. Je trouve ça dynamique, bien pensé et tu respectes bien la colorimétrie tout le long c'est franchement appréciable (le nombre de personnes mêmes dites expérimentées qui switchent de scènes en oubliant totalement la teinte de la scène d'avant me choquait à l'époque, ça me choque toujours aujourd'hui).

Je rematterais pas parce que c'est pas spécialement mon genre d'amvs mais j'aime beaucoup le style.
Back to top Go down
Bigalaxy
Forum Regular
Forum Regular
Bigalaxy

Male Messages : 268
Age : 28
Registration date : 2013-10-23

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 11:25


Un various sans grandes surprises mais des enchainements propres et rythmé, c'est vraiment sympa!
PS: genre y a des chats et des pianos maintenant mdrrr.
Back to top Go down
darkeldion
Forum Member
Forum Member
darkeldion

Male Messages : 101
Age : 31
Location : yvelines, montigny le bretonneux
Registration date : 2010-07-09

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 12:57

franchement, il y a pas grand chose à dire, le taff est clairement fait. Moi j'ai adoré. En plus j'ai aussi hésité pour cette musique >< Mais de toute tu l'as clairement mieux géré que ce que moi j'aurais jamais pu faire dessus XD Pour être tatillon, il y aurait juste une lips d'une fraction de seconde vers le début du clip qui m'a supris et l'accélération de certaines scènes qui m'ont destabilisé aussi. Mais franchement très bon clip. Je peux qu'aimer. Gros gg.
Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 21:33

Thanks a lot!!

Quote :
J'ai pas vu beaucoup de tes clips ces derniers mois. J'aime bien quand tu clippes dans ce style. Je trouve ça dynamique, bien pensé et tu respectes bien la colorimétrie tout le long c'est franchement appréciable (le nombre de personnes mêmes dites expérimentées qui switchent de scènes en oubliant totalement la teinte de la scène d'avant me choquait à l'époque, ça me choque toujours aujourd'hui).

Je rematterais pas parce que c'est pas spécialement mon genre d'amvs mais j'aime beaucoup le style.

Il fait vraiment plaiz ton comm, ouais j'ai pas été très actif ces derniers mois en fait xD

Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Age : 34
Location : Paris, France.
Registration date : 2007-12-06

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 21:43

C'est cool MDL, une première place méritée à mon sens, dans ce que je vois personne n'arrivais à faire un clip aussi clean techniquement que le tiens (c'est quand même inquiétant).
Du très propre, bien rythmé, la seule polémique je peux trouver c'est sur tes rushs actions, j'ai du mal à faire le rapprochement avec la dance.

Je ne kiffe pas vraiment ce style de clip rushs opening en mode random (sans déconner, la scène de ballet de code geass, va falloir arrêter) ; quelque chose de plus original m'aurait fait kiffé. Mais, voilà le visuel est soigné, y'a pas à discuter, GG pour le first ranking [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 3772035131
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
Sponsored content




[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta   [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 

[Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

 Similar topics

-
» [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING
» [Horror] [Cross - GOD HeATERS] A Lolita Scorned

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF 11 : THERE WILL BE HATERS EDITION :: IRON CHEF 11 -- AMV-