| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
|
|
Author | Message |
---|
TritioAFB Forum Regular
Messages : 184 Age : 35 Location : Honduras Registration date : 2012-02-18 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 15:49 | |
| - SystemDefault wrote:
- Thanks a lot for the contest. This 3 days were the most difficult, on my editor's way, but it was realy interesting.
It's time to sleep Same here, yesterday I felt like a zombie due to the IC |
|
| |
Nya-chan Production New
Messages : 31 Age : 37 Location : Atashi no yume Registration date : 2010-12-12 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 15:51 | |
| - TritioAFB wrote:
- SystemDefault wrote:
- Thanks a lot for the contest. This 3 days were the most difficult, on my editor's way, but it was realy interesting.
It's time to sleep Same here, yesterday I felt like a zombie due to the IC Brains brains brains brains. Brains brains brains? Braaaaaaaainnnnnnnssss >.> |
|
| |
kloud Passionate
Messages : 588 Age : 37 Location : Casablanca , Maroc Registration date : 2009-12-15 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 15:54 | |
| - Nya-chan Production wrote:
- TritioAFB wrote:
- SystemDefault wrote:
It's time to sleep Same here, yesterday I felt like a zombie due to the IC Brains brains brains brains. Brains brains brains?
Braaaaaaaainnnnnnnssss >.> Seems legit |
|
| |
TritioAFB Forum Regular
Messages : 184 Age : 35 Location : Honduras Registration date : 2012-02-18 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 15:59 | |
| I already had my brains served nothing to worry about |
|
| |
Cyber-EG Ex-Members
Messages : 232 Registration date : 2010-03-23 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 16:03 | |
| Le plus grand IC jamais organisé Aller, il ne me reste plus qu'à regarder tous ces clips fraîchement sortis. |
|
| |
Noss New
Messages : 41 Registration date : 2012-02-28 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 16:24 | |
| finaly I´m in... damn this registration... but ok ok I´m here i wanna say some things... its my second ST-IC and it was funny and i wanna aks were I can find the other videos when the judges are done? at aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall the other editor of all over the world... you made a great job (it thinks so, because you know i cant even see your videos jet )! to make a good an strong video in short time need skill and experience. and thx zu Nyala to give us germans the chance to be a part of this IC so... now I´m curious how great are the rest of the videos are |
|
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 16:28 | |
| |
|
| |
MimS Passionate
Messages : 397 Age : 33 Registration date : 2009-01-09 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 20:44 | |
| Je peux pas dire que j'ai vraiment vécu l'IC, ça a plutôt été la course entre le taff et la timeline pour finalement faire 80% du clip dimanche soir mais bon, j'suis bien content d'en être, à titre d'info mon 1er et dernier IC, c'était l'IC chibi team en 2009 donc bon x) J'regrette de pas avoir plus de temps pour vivre ça à fond et surtout clipper des ziks qui m'intéressaient quand même beaucoup plus (enfin une mais y'en avait plusieurs autres qui me bottaient)... Merci quand même aux orgas de m'avoir fait sortir de ma léthargie et bon courage pour tout juger |
|
| |
Wasaki New
Messages : 42 Age : 34 Location : Italy Registration date : 2010-12-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 21:03 | |
| I'm sorry for the drop but I didn't have time for download the anime I started to edit only yesterday.....but today i finish the video all the same. When i will uploaded the amv on org (or youtube for streaming), can i post the video in "AMV Soul's Team Iron Chef 08" section? Obviously i specify that i'm out of contest. may i?
Last edited by Wasaki on Tue 28 Feb 2012 - 23:45; edited 1 time in total |
|
| |
Øver New
Messages : 22 Age : 30 Registration date : 2012-02-28 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 21:18 | |
| Merci a vous pour l'organisation de cet IC, se fut un plaisir d'y participer, et je pense participer au prochain =D, malgrès que un membre de notre equipe n'a pas rendu ( et je m'en excuse auprès des juges), je suis heureux d'avoir pu rendre quelque chose ! Merci encore pour cet IC très bien organisé ^^ |
|
| |
Creed Ex-Members
Messages : 1508 Age : 34 Location : Beuze en son Registration date : 2007-08-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 22:18 | |
| - Wasaki wrote:
- may i?
Yes, sure, it's just a pity that the "true warrior" of the last edition have to drop out this year |
|
| |
ShinAMV New
Messages : 18 Registration date : 2012-02-27 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 23:29 | |
| Just wanted to say that I'm finding the level of competition for this IC to be quite amazingly high. Lots of great stuff. I haven't gone through half of all the videos yet but have a feeling that I'll still be finding a lot of entertaining stuff.
Good job everyone :awesome: |
|
| |
Wasaki New
Messages : 42 Age : 34 Location : Italy Registration date : 2010-12-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 28 Feb 2012 - 23:44 | |
| |
|
| |
Amanystya Forum Regular
Messages : 168 Age : 29 Location : Bordeaux Registration date : 2011-06-23 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 29 Feb 2012 - 8:40 | |
| Très bonne expérience cet IC j'me suis bien marré a faire mon clip et à voir celui des autres!
Merci a tous les organisateurs c'était vraiment cool :3 |
|
| |
Squallyboo Forum Member
Messages : 98 Location : UK Registration date : 2012-02-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 2:42 | |
| Um.. where are the results gonna be posted? And when? Can't wait already >.< |
|
| |
TritioAFB Forum Regular
Messages : 184 Age : 35 Location : Honduras Registration date : 2012-02-18 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 2:59 | |
| Impatient man So any new about the results? |
|
| |
Hayden Ex-Members
Messages : 1308 Age : 33 Location : Somewhere Registration date : 2010-09-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 3:13 | |
| Be patient people I Think 96 videos is very long to judge XD |
|
| |
Oversoulzero New
Messages : 67 Age : 32 Registration date : 2012-02-19 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 3:54 | |
| - Hayden wrote:
-
Be patient people I Think 96 videos is very long to judge XD Judges: Why the hell did we agree to do this? |
|
| |
Amanystya Forum Regular
Messages : 168 Age : 29 Location : Bordeaux Registration date : 2011-06-23 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 8:18 | |
| Ce que les personnes pensent: ON VEUX CES PUTAINS DE RÉSULTATS!
Ce que les personnes disent: Ils sortent quand les résultats???
Ce que les juges disent: Soyez patient, 96 clips à juger c'est très long.
Ce que les juges pensent: FERMEZ VOS GUEULES PUTAIN! |
|
| |
Luciole Berserk
Messages : 1336 Registration date : 2009-02-05 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 12:19 | |
| |
|
| |
xDieguitoAMV New
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 13:18 | |
| Le temps qu'Angel' dl on sera en avril |
|
| |
Raitei Forum Member
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 17:58 | |
| Ouais, je vous promets qu'on fait au plus vite entre nos activités personnelles et tout le bazar ; mais nous voulons vraiment faire ça bien et oui, évidemment ça prend du temps.
L'an dernier, pour 71 clips il avait fallu attendre une dizaine de jours, je vous laisse faire un rapide calcul pour avoir votre date minimale d'arrivée des résultats. |
|
| |
Creed Ex-Members
Messages : 1508 Age : 34 Location : Beuze en son Registration date : 2007-08-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Sun 4 Mar 2012 - 20:10 | |
| We had the 96 AMVs only tuesday (and so much later for one of the judges), so you'll need to be much more patient than this, and like Nyala said (in french) we have plenty of other occupations (studies, fucking tests T____T, jobs, realtionships blaaaaaah blaaah blaaaah...). We haven't a precise date to announce (we haven't even done a complete briefing, because of our totally differents schedules) but i think (if we haven't inexcpected issues...) results will be available next Sunday. - Oversoulzero wrote:
- Judges: Why the hell did we agree to do this?
Only because we haven't other choices , not for pleasure XD (i talk for me, i don't know for the 2 other judges). - Squallyboo wrote:
- Um.. where are the results gonna be posted?
In a new thread in this part of the forum |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
| |
|
| |
| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
|