Le Deal du moment : -20%
Drone Dji DJI Mini 4K (EU)
Voir le deal
239 €

Share

[Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next
AuthorMessage
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815
Registration date : 2007-02-25

[Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Empty
PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeMon 27 Feb 2012 - 23:45

Yeah, they've told us that we have like 2-3 hours post deadline to upload.
Non, à priori pas de pénalités !
Back to top Go down
Nya-chan Production
New
New
Nya-chan Production

Female Messages : 31
Registration date : 2010-12-12

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 0:05

Ahhh, great!

*uploading*
Back to top Go down
http://amv.anime.cz
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Registration date : 2007-12-06

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 1:17

Dépêchez-vous de rendre vos clips, maintenant ! Les juges regardent demain matin, si il n'y a rien, vous perdrez.
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
kloud
Passionate
Passionate
kloud

Male Messages : 588
Registration date : 2009-12-15

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 1:19

Je galère avec ma connexion sur le FTP depuis 17h T___________T (GMT)
Back to top Go down
Naijiko
Hyper-active
Hyper-active
Naijiko

Male Messages : 972
Registration date : 2009-06-09

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 1:22

J'ai réussi à résoudre le problème, il reste 20min à mes 1h d'encode ensuite je l'upload Wink
Back to top Go down
Angelface
Ex-Members
Ex-Members
Angelface

Female Messages : 580
Registration date : 2008-03-25

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 1:29

Bon pour ceux qui ont une mauvaise connexion, je sais que c'est dure ( ou quasiment impossible) d'uploader sur FTP ( ça m'arrive tous le temps, ça n'arrête pas de bugué )
Donc je vous demande de faire un lien DL ( mediafire ou autre) et de l'envoyer par MP à Moi Nyala et Creed ( les 3 juges )

Faites le ce soir !
Back to top Go down
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 1:42

Je ne sais pas où vous avez appris à encoder pour certains, mais c'est vraiment, vraiment lourd ... Quand je vois des clips qui dépassent les 100 Mo, ça rebute.
Back to top Go down
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815
Registration date : 2007-02-25

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 2:56

J'ai fais 120 mo, juste pour t'ennuyer Troll Animé
Back to top Go down
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Registration date : 2010-09-25

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 2:59

[Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 408353 jsuis plus de 100 mo également haha
Back to top Go down
Naijiko
Hyper-active
Hyper-active
Naijiko

Male Messages : 972
Registration date : 2009-06-09

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 3:16

Enfin finis l'encode, le clip est enfin comme je l'ai fait, plus aucun bug, je l'upload direct wai
Edit:Je sais pas si mes 2 collègue on bien nommé leurs clips, mais moi j'ai pris Dance, Darkeldion fait Romance et Mr' fait Psyche/Horror
Back to top Go down
TritioAFB
Forum Regular
Forum Regular
TritioAFB

Male Messages : 184
Registration date : 2012-02-18

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 3:46

Ok, I got a question:

Since I haven't shown mine and I'm working in the remastered Version, almost done by the way, Should I upload the version I left in the FTP or should I put the remastered instead?
Back to top Go down
kloud
Passionate
Passionate
kloud

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 5:49

angelface wrote:
Bon pour ceux qui ont une mauvaise connexion, je sais que c'est dure ( ou quasiment impossible) d'uploader sur FTP ( ça m'arrive tous le temps, ça n'arrête pas de bugué )
Donc je vous demande de faire un lien DL ( mediafire ou autre) et de l'envoyer par MP à Moi Nyala et Creed ( les 3 juges )

Faites le ce soir !
Finalement, ça a marché so happy ( je ne saurai dire quand, il était entre 2h et 4h GMT facepalm )
Edit : Dire que c'était sensé être une beta pour ma petite Team Forever ALone 2 sur ce, je "retourne" me coucher ... mon lit I love you
Back to top Go down
neb
Hyper-active
Hyper-active
neb

Male Messages : 835
Registration date : 2008-03-14

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 12:00

Bon alors tous le monde a rendu ? ^^
Back to top Go down
Angelface
Ex-Members
Ex-Members
Angelface

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:11

TritioAFB wrote:
Ok, I got a question:

Since I haven't shown mine and I'm working in the remastered Version, almost done by the way, Should I upload the version I left in the FTP or should I put the remastered instead?

When you say upload it you meen post it on the Soul's team forum ?
Because, if it's this, then yep you can put the remastered version ...or you can both versions (the one that you uploaded on the FTP and the remastered version )

Dn@ wrote:

Et nous on va mettre 1 mois pour juger, juste pour vous ennuyer You don\\'t say
Back to top Go down
kloud
Passionate
Passionate
kloud

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:15

angelface wrote:

Dn@ wrote:

Et nous on va mettre 1 mois pour juger, juste pour vous ennuyer You don\\'t say
PTDRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 517892
Back to top Go down
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:18

FIN DÉFINITIVE DU CONCOURS

Nous espérons que vous vous êtes éclatés sur cet Iron Chef, nous allons visionner vos créations et établir les classements - nous préviendrons lorsqu'ils seront disponibles.

Bravo à tous !
----------------------------------------------------------------------------------------
Ne hope that you enjoy the Iron Chef, we will watch your creations and make the rankings - we will prevent when there are available.

Congratulations everybody !
Back to top Go down
TritioAFB
Forum Regular
Forum Regular
TritioAFB

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:36

Although late the reply, PBE explained me that I could. So I did, but I didn't know I could leave the older version. Anyway, seems I'm one of the last amvers to feature mine. After all, the video is more valuable than any intro or outro, which was the reason I was still working in it
Back to top Go down
Creed
Ex-Members
Ex-Members
Creed

Male Messages : 1508
Registration date : 2007-08-11

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:46

Nyala wrote:
Bravo à tous !

THIS.

Merci a tous pour votre investissement, il y'a vraiment des clips intéressants, la qualité et la quantité, dans un même IC [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 2747453413

Thank you all for your investing your time & your energy in this IC, there's really interesting creations, the quality and quantity in a single IC [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 432242809

Spoiler:
Back to top Go down
http://foxhound.studio.free.fr/
neb
Hyper-active
Hyper-active
neb

Male Messages : 835
Registration date : 2008-03-14

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:49

Ce soir ça va être mattage de bon clip non stop ... Poster vos créations ! (je le ferais ce soir ... pas eu le temp hier)

PS : Please ! ne fournissez pas des liens hyper long a dl ... pensez à org. ou sur un ftp aussi ou youtube également

THX

Un big up à la team qui organise cet IC, parce que 93 clips a se farcir( croyez moi) c'est du boulot !
Bravo pour les ftp, les liens, les musiques et les bann" excellentes. Au boulot maintenant Smile

Back to top Go down
TritioAFB
Forum Regular
Forum Regular
TritioAFB

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 13:50

After this IC we definitively should hang out Nyala. Man, 6 of your choosed songs are my kind of music good game

But ironically I ended making the video with one of Creed's songs
Back to top Go down
Angelface
Ex-Members
Ex-Members
Angelface

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 14:07

Creed wrote:
Nyala wrote:
Bravo à tous !

THIS.

Merci a tous pour votre investissement, il y'a vraiment des clips intéressants, la qualité et la quantité, dans un même IC [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 2747453413

Thank you all for your investing your time & your energy in this IC, there's really interesting creations, the quality and quantity in a single IC [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 432242809

Spoiler:

+1

Merci à tous ceux qui ont participer ...C'est grâce à vous qu'on a pu organiser le plus grand IC ! ...Merci d'avoir tenue jusqu'au bout, et merci de nous offrir des clips de qualité
Maintenant c'est à nous de jouer ....et ça ne va pas être facile x)

____

Thanks to evryone who participated to this IC, because it's your participation that made this IC one of the biggest and most amazing Iron Chef untill now
I'm glad to see that there are some good amvs

Now it's our turn, even if it won't be easy to judge x)
Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Registration date : 2007-08-22

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 14:48

Moi j'vous féliciterai quand y aura le classement clown

Mdr non franchement gg, c'est vraiment parfait, j'suis très satisfait et j'avoue que y a du level là! C'était vraiment un IC nickel cheers
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 15:04

TABLEAU DES AMVs - TRIUMVIRAT

En vert (green) : clips rendus et contrôlés.
En jaune (yellow) : clips rendus - incomplets.
En rouge (red) : abandons.

Spoiler:

Total de 96 clips rendus , féllicitations à vous amv-makers, le record de l'an passé à été encore battu (N.B : 71 clips) ; ça va nous prendre un moment pour juger tout ça, mais nous ferons au plus vite, encore bravo Wink
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 15:31

Parfait.

ça fais bien 4h de clip ça nan ? xD
Back to top Go down
SystemDefault
New
New
SystemDefault

Male Messages : 8
Registration date : 2012-02-19

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitimeTue 28 Feb 2012 - 15:41

Thanks a lot for the contest. This 3 days were the most difficult, on my editor's way, but it was realy interesting.

It's time to sleep Smile
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).   [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). - Page 19 Icon_minitime

Back to top Go down

[Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules).

View previous topic View next topic Back to top 
Page 19 of 22Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

Similar topics

-
» [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (MUSICS).
» [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (RESULTS).
» Souls Team IRON CHEF 07 : VENDETTA [FTP]
» Souls Team Iron Chef 07 : LES RESULTATS / RESULTS
» Souls Team IRON CHEF 11 : THEREWILLBEHATERS FLOOD THREAD