| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
|
|
Author | Message |
---|
Creed Ex-Members
Messages : 1508 Age : 34 Location : Beuze en son Registration date : 2007-08-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 21 Feb 2012 - 23:02 | |
| Erf, un abandon avant même le début des hostilités ( même si t'avais pas vraiment confirmé ta participation il semble), en tout cas c'est noté, vraiment dommage dude. |
|
| |
kloud Passionate
Messages : 588 Age : 37 Location : Casablanca , Maroc Registration date : 2009-12-15 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Tue 21 Feb 2012 - 23:11 | |
| Et bien, sacré ambiance sur le forum |
|
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 1:37 | |
| On verra comment sa se débrouille pendant le concours, je me rappelerai bien de la façon dont vous vous la pétez pendant l'Iron lorsqu'on verra vos clips Mais bon esprit, j'espère que vous vous défoncerez |
|
| |
MagicDarkLight Berserk
Messages : 2082 Age : 30 Location : BELGIUM Registration date : 2007-08-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 1:50 | |
| |
|
| |
TritioAFB Forum Regular
Messages : 184 Age : 35 Location : Honduras Registration date : 2012-02-18 | |
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 14:51 | |
| IMPORTANT !!!Il ne reste plus que 2 jours avant le lancement du concours, avec packs de musiques, règles d'envoi des fichiers clips et barèmes de notations. Pour rappel, il commencera le 24 février à 19:00 GMT sur le forum soul's team ; la deadline est fixée au 27 février 00:00 am GMT pour la finalisation et l'envoi de vos clips.Pour faciliter les échanges de fichiers, nous allons procéder comme lors du dernier concours, à savoir par utilisation de serveurs FTP. Chaque équipe possèdera le sien et pourra échanger previews, clips, musiques, sources dessus. C'est également sur ces serveurs que vous devrez remettre vos versions finalisées de clips, il est impératif que vous sachiez vous en servir ! 1 personne de chaque équipe se verra remettre les identifiants, mots de passe, hôte ... le 24 février, en même temps que le packs de musiques par MESSAGES PRIVES sur le forums soul's team. Cette personne les remettra ensuite aux membres de son équipes et eux seulement. Vous avez donc 2 jours pour communiquer à Creed, Angelface et/ou moi-même le nom de la personne qui devra obligatoirement être inscrite sur le forum pour recevoir les détails du serveur de l'équipe. Merci et bonne chance pour le concours ! ENGLISH VERSION- Spoiler:
There are only two days before the launch of the contest, with music packages, sending rules files clips and ratings scales. As a reminder, it will begin February 24th at 19:00 GMT on the Soul's Team forum, the deadline is set for February 27 0:00 am GMT for finalizing and sending your clips.
To make your exchange of files easier, we shall proceed as in the last competition, namely by using the FTP server. Each team will possess his own and will share previews, clips, music, top sources. It's also on those servers that you will submit your finalized versions of clips, it is imperative that you know how to use!
One person from each team will receive IDs, passwords, host ... February 24, along with the music packs by PRIVATE MESSAGES on the Soul's Team forum. This person will then give the members of his team and them only.
You have 2 days to forward Creed, Angelface and / or myself the name of the person who must necessarily be registered on the forum to receive details of the server team.
Thank you and good luck for the contest!
|
|
| |
Luciole Berserk
Messages : 1336 Registration date : 2009-02-05 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 15:06 | |
| J'abandonne je sais pas utiliser le ftp |
|
| |
Naijiko Hyper-active
Messages : 972 Age : 28 Location : France Registration date : 2009-06-09 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 15:21 | |
| Moi je prend celle de mon équipe. Darkel ne passe jamais et Mr' n'est pas inscrit donc le choix est vite fait |
|
| |
Fadoo-Sama Ex-Members
Messages : 6703 Age : 36 Location : Green Lantern Corps Registration date : 2007-04-15 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 15:50 | |
| j'ai vue beaucoup de "taunt" et de grande gueule j’espère qu'ils vont assumer jusqu'au résultat hein |
|
| |
Squallyboo Forum Member
Messages : 98 Location : UK Registration date : 2012-02-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:34 | |
| Okay, here goes.. Team name: LUNCHROOM RIOT Participants: Engine_of_Death [Action], VovanKoperativ [Fun], Squall(c) [Psychedelic] Poster: - Spoiler:
I'm also the one from our team who's going to accept the details for the FTP and music packs. Hopefully I registered everything correctly x___x |
|
| |
nihilant01 New
Messages : 42 Age : 34 Location : Lucca, Italy Registration date : 2010-03-12 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:37 | |
| Je représent mon équipe, Chibi-Soggetti. Envoyez-moi tous . |
|
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:38 | |
| Yes, Squall(c), that's perfect, your team is registered and you will recieve all details on 24 february |
|
| |
Emelikku New
Messages : 43 Age : 31 Location : Paris Registration date : 2010-01-05 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:51 | |
| A nous. Team WTF Prod' Neko : AmbianceReda : ActionEmelikku : DramaJe représente l'équipe pour les FTP et toussa. |
|
| |
diegao94 New
Messages : 32 Age : 30 Location : Italy Registration date : 2010-03-12 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:54 | |
| I represent my team. |
|
| |
Mystyk New
Messages : 72 Age : 31 Location : Hungary Registration date : 2010-12-17 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 16:56 | |
| yay WTF! :3 it's alive! 8D 2 days left! :3 *.* |
|
| |
Nyala Soul's Team
Messages : 5553 Age : 34 Location : Paris, France. Registration date : 2007-12-06 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 17:02 | |
| Je précise, donnez-nous les noms par MP, c'est beaucoup plus pratique pour nous.
I said, give us the names by private messages, it's easier, thanks. |
|
| |
Fullmoon88 New
Messages : 34 Age : 36 Location : Hungary Registration date : 2012-02-21 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:10 | |
| We would like to enter too . 3 girls from Hungary. Team: Charlie's Angels Zakuro: action Veravero: horror Fullmoon: dance Question: The other members have to register on this forum, too?
Last edited by Fullmoon88 on Wed 22 Feb 2012 - 20:58; edited 1 time in total |
|
| |
Dn@ Admin
Messages : 7815 Age : 36 Location : Soul's Team City ! Registration date : 2007-02-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:21 | |
| - Fullmoon88 wrote:
- 3 girl from Hungary.
Espérons que les juges ne soient pas corrompus ! |
|
| |
Cenit New
Messages : 1 Age : 37 Location : Germany Registration date : 2012-02-22 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:37 | |
| The German Team:
Ceddic: Athmosphere JadeCharm: Romance Noss: Action
INSTANT VIIICTORY
I will not edit myself. I'm just supporting.
Thanks and bye. |
|
| |
Angelface Ex-Members
Messages : 580 Age : 34 Location : S.B.A Registration date : 2008-03-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:37 | |
| - Dn@ wrote:
- Fullmoon88 wrote:
- 3 girl from Hungary.
Espérons que les juges ne soient pas corrompus ! Je suis pas là pour rien |
|
| |
vlex Admin
Messages : 9606 Age : 35 Location : Canada Registration date : 2007-04-14 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:40 | |
| - Fullmoon88 wrote:
Question: The other members have to register on this forum, too?[/center] No they don't. If so you are the one that will receive the FTP information by PM on this forum, you up for this? They can register at the end to show their work here like everyone does^^ |
|
| |
Creed Ex-Members
Messages : 1508 Age : 34 Location : Beuze en son Registration date : 2007-08-11 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:43 | |
| YAY ! 2 new teams on the line, great ! - Dn@ wrote:
- Fullmoon88 wrote:
- 3 girl from Hungary.
Espérons que les juges ne soient pas corrompus ! How dare you...you know i'm a perfect gentlement (Is there a Sarah Walker on your spygirls team ?! i'm just curious you know...) - Fullmoon88 wrote:
- Question: The other members have to register on this forum, too?[/center]
Nope, it's not an obligation, but after the IC a large part of the participants will present their AMVs on our forum, so if they want some feedbacks for their vidz, it's better to be registred here, in this way they could present their creations. |
|
| |
Fullmoon88 New
Messages : 34 Age : 36 Location : Hungary Registration date : 2012-02-21 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:44 | |
| - Fullmoon88 wrote:
No they don't. If so you are the one that will receive the FTP information by PM on this forum, you up for this?
They can register at the end to show their work here like everyone does^^ Thanks! Yeah, i will give them the FTP infos. |
|
| |
vlex Admin
Messages : 9606 Age : 35 Location : Canada Registration date : 2007-04-14 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:45 | |
| - Cenit wrote:
Thanks and bye
They will need someone of the team to register here to get the FTP information by PM^^ |
|
| |
Angelface Ex-Members
Messages : 580 Age : 34 Location : S.B.A Registration date : 2008-03-25 | Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). Wed 22 Feb 2012 - 20:49 | |
| - vlex wrote:
- Cenit wrote:
Thanks and bye
They will need someone of the team to register here to get the FTP information by PM^^ C'est JadeCharm qui va le faire |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
| |
|
| |
| [Soul's Team] IRON CHEF VIII - TRIUMVIRAT (Rules). | |
|