Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Share
 

 [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 10:14

Salut ! voici mon clip pour l'ic Soul's Team 09 Very Happy

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Bann_raitei_v1
*merci pour la Ban ox Smile *
Anime :Canaan, Karas, Black Lagoon , Fate Zero, Phantom: Requiem for the Phantom
Musique: Shapeshifter feat Styles-of-Beyond (Blue-Stahli-Remix)

http://www.multiupload.nl/WS96YIEKNB


Streaming:
Spoiler:


Last edited by Raitei on Tue 26 Feb 2013 - 0:14; edited 1 time in total
Back to top Go down
Amanystya
Forum Regular
Forum Regular
Amanystya

Male Messages : 168
Age : 29
Location : Bordeaux
Registration date : 2011-06-23

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 10:18

Depuis quand tu clip de la dubstep toi? xD

J'ai bien aimé GG
Back to top Go down
ThePooh
Ex-Members
Ex-Members
ThePooh

Messages : 1370
Location : Paris
Registration date : 2009-03-18

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 10:52

J'aime beaucoup le choix de scènes ça se mixe vraiment bien. En plus c'est bien monté. Bien joué Very Happy

Par contre il a utilisé la scène de la moto de F/Zero. Qu'on le pende !
Back to top Go down
MimS
Passionate
Passionate
MimS

Messages : 397
Age : 33
Registration date : 2009-01-09

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 11:26

Franchement, je kiffe ton clip, j'trouve que les sources se mélangent super bien et j'aime bien ce côté Need for Speed, c'est frais
Back to top Go down
kloud
Passionate
Passionate
kloud

Male Messages : 588
Age : 37
Location : Casablanca , Maroc
Registration date : 2009-12-15

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 12:09

Je suis du même avis qu'eux, vraiment bon ton clip \o/ (Phantom semble trop classe en plus [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  408353 )
Back to top Go down
Oxide
Berserk
Berserk
Oxide

Female Messages : 1114
Age : 33
Location : Tours, 37
Registration date : 2009-07-11

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 13:39

j'ai adoré tu le sais ^^, j'aime cette testostérone et les gros moteur qu'on voie dans ton clip xD
Back to top Go down
http://eden-team.forumactif.org/
irany
Forum Regular
Forum Regular
irany

Male Messages : 161
Age : 34
Registration date : 2011-10-21

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 16:13

Tu le sais, ambiance de folie Smile
Back to top Go down
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Age : 33
Location : Somewhere
Registration date : 2010-09-25

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 17:25

Nice, y'a juste le moment un peu relaché ou t'as foutu des coups de feu ca fait un peu bizarre
j'ai bien aimé aussi
Back to top Go down
JadeCharm
New
New
JadeCharm

Female Messages : 40
Registration date : 2010-12-17

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 21:30

finally someone using the same song as I did! Very Happy
looks pretty cool actually using cars in the vid! only thing to criticize is the quality
Back to top Go down
Cyber-EG
Ex-Members
Ex-Members
Cyber-EG

Male Messages : 232
Registration date : 2010-03-23

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 21:41

Sympa ! Tu retranscris bien cette ambiance de nuit avec fights, bagnoles et tout ce qui va avec. Forcément la musique est on ne peut plus appropriée.
Good luck Wink
Back to top Go down
http://cybereg.fr
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 22:11

Sly wrote:
Depuis quand tu clip de la dubstep toi? xD

J'ai bien aimé GG
Hum il me semble que j'avais déjà clippé pour le Team battle. Après la zik là c'est pas vraiment du dubstep xD .
Content que t'aies apprécié Smile
ThePooh wrote:
J'aime beaucoup le choix de scènes ça se mixe vraiment bien. En plus c'est bien monté. Bien joué Very Happy

Par contre il a utilisé la scène de la moto de F/Zero. Qu'on le pende !
Merci ma Poohle !
Ouai sur lfin j'étais carrément en manque de scène donc Shadox m'a conseillé la scène de Fate Zero XD .

MimS wrote:
Franchement, je kiffe ton clip, j'trouve que les sources se mélangent super bien et j'aime bien ce côté Need for Speed, c'est frais
Merci Negro Very Happy . Je pensais pas faire un Need For speed Like mais plutôt dans le genre Mafia et Badass, mais bon les scènes et les lyrics partaient dans ce sens là alors haha.

kloud wrote:
Je suis du même avis qu'eux, vraiment bon ton clip \o/ (Phantom semble trop classe en plus [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  408353 )
Haha merci ! On m'a fait la remarque plusieurs fois sur Phantom, c'est vrai que l'animation est carrément rigide .

Oxide wrote:
j'ai adoré tu le sais ^^, j'aime cette testostérone et les gros moteur qu'on voie dans ton clip xD
Yessssss Very Happy

irany wrote:
Tu le sais, ambiance de folie Smile
Héhé. Merci Copain !

Hayden wrote:
Nice, y'a juste le moment un peu relaché ou t'as foutu des coups de feu ca fait un peu bizarre
j'ai bien aimé aussi

Y'a beaucoup de coups de feu dans l'AMV ou exactement ? XD
Merci !


JadeCharm wrote:
finally someone using the same song as I did! Very Happy
looks pretty cool actually using cars in the vid! only thing to criticize is the quality
Oh you also edit this music ? They are all pussies to edit other song XD
Yeah, don't want to use some 1080p footage, too heavy for my rush. It's already up to 48.9 Go.
But yeah I should have encode with Zarx :p .


Cyber-EG wrote:
Sympa ! Tu retranscris bien cette ambiance de nuit avec fights, bagnoles et tout ce qui va avec. Forcément la musique est on ne peut plus appropriée.
Good luck Wink

Héhé , content que t'aies kiffé ! Very Happy


Last edited by Raitei on Mon 25 Feb 2013 - 22:17; edited 1 time in total
Back to top Go down
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Age : 33
Location : Somewhere
Registration date : 2010-09-25

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeMon 25 Feb 2013 - 22:16

sur la scene a 1.33 ca aurait rendu plus classe 1sec après le beat aurait été sync avec
Back to top Go down
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeTue 26 Feb 2013 - 19:20

Oh c'est un détail ça mdr
Back to top Go down
Hayden
Ex-Members
Ex-Members
Hayden

Male Messages : 1308
Age : 33
Location : Somewhere
Registration date : 2010-09-25

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeTue 26 Feb 2013 - 19:27

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  517892 nan il est bien sympa ton clip mdr
Back to top Go down
OkilL
Forum Member
Forum Member
OkilL

Male Messages : 91
Age : 31
Location : 78
Registration date : 2009-10-18

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeTue 26 Feb 2013 - 19:55

Bien bien kiffé ce clip
Je garde et GG en tout cas cheers
Back to top Go down
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeWed 27 Feb 2013 - 0:18

OkilL wrote:
Bien bien kiffé ce clip
Je garde et GG en tout cas cheers
Merci [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  408353
Back to top Go down
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Age : 34
Location : Paris, France.
Registration date : 2007-12-06

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeWed 27 Feb 2013 - 0:54

Super ambiance à la need for speed, j'aime beaucoup tes choix de sources et ton concept street gang !

Le rythme n'est pas toujours top, les beats de la chanson sont pas assez marqués - pas comme pour les paroles plus taffées. Quelques FX d'habillage et de transitions pas terribles (déformation, fenêtre ...).

Tu t'es pas mal débrouillé pour ne pas tomber dans le casual, malgré un rythme un peu faiblard vu la musique, bon travail Raitei Wink
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
Kain-x-Spirits
Passionate
Passionate
Kain-x-Spirits

Messages : 494
Registration date : 2008-02-15

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeWed 27 Feb 2013 - 20:38

Niquel, dommage que t'ai pas fait une vrai fin. Sad
Back to top Go down
Death_Kn1ght
New
New
Death_Kn1ght

Messages : 8
Registration date : 2012-02-27

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeWed 27 Feb 2013 - 23:08

Previous year your strong side was atmosphere , this year its M/V and dinamic , good looking work ^_^v
Back to top Go down
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 9:05

Nyala wrote:
Super ambiance à la need for speed, j'aime beaucoup tes choix de sources et ton concept street gang !

Le rythme n'est pas toujours top, les beats de la chanson sont pas assez marqués - pas comme pour les paroles plus taffées. Quelques FX d'habillage et de transitions pas terribles (déformation, fenêtre ...).

Tu t'es pas mal débrouillé pour ne pas tomber dans le casual, malgré un rythme un peu faiblard vu la musique, bon travail Raitei Wink
Merci Nyala Smile .
En effet il manque des FX j'ai fini malheuresement le montage vers 20 h et j'avais plus envie d'y toucher xD...

Kain-x-Spirits wrote:
Niquel, dommage que t'ai pas fait une vrai fin. Sad
Oui T_T. La fin j'étais vraiment en dech de scènes, Karas montrait ses limites tout autant que Canaan xD. Content que t'aies apprécié Kain !

Death_Kn1ght wrote:
Previous year your strong side was atmosphere , this year its M/V and dinamic , good looking work ^_^v

Oh that's sweet you remember my Previous IC ?
Yeah this time I said to myself :" Donc go any further into complex concept shit". So I decided to run for Action Category. I don't need to think that much about scenes xDD.
Thanks for watching !
Back to top Go down
Death_Kn1ght
New
New
Death_Kn1ght

Messages : 8
Registration date : 2012-02-27

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 9:18

Oh that's sweet you remember my Previous IC ?
You can look my comment at HRanmei clip , last year we talked a lot in this topic ^^
Back to top Go down
Squallyboo
Forum Member
Forum Member
Squallyboo

Male Messages : 98
Location : UK
Registration date : 2012-02-22

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 9:24

Love the visuals, sync and the choice of sources. But I just hatehatehate this lame remix of this track, which of course is not your fault. Please tell me you will remake it with a decent version of Shapeshifter. Please?
Back to top Go down
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 11:28

Death_Kn1ght wrote:
Oh that's sweet you remember my Previous IC ?
You can look my comment at HRanmei clip , last year we talked a lot in this topic ^^
Oh yeah my Fan \o/

Squallyboo wrote:
Love the visuals, sync and the choice of sources. But I just hatehatehate this lame remix of this track, which of course is not your fault. Please tell me you will remake it with a decent version of Shapeshifter. Please?

Thank you sir. But I don't think i'll make an another video with an another version of the song xD.
Back to top Go down
Squallyboo
Forum Member
Forum Member
Squallyboo

Male Messages : 98
Location : UK
Registration date : 2012-02-22

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 11:32

At least admit that original is still superior! That will put my soul at ease Very Happy
Back to top Go down
Raitei
Forum Member
Forum Member
Raitei

Messages : 115
Registration date : 2011-07-08

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitimeThu 28 Feb 2013 - 19:23

fuck that
Back to top Go down
Sponsored content




[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Empty
PostSubject: Re: [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe    [Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe  Icon_minitime

Back to top Go down
 

[Action] Raitei-Bitch don't kill my vibe

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

 Similar topics

-
» Kill La Kill - Let Us Go [ACTION]
» [Action] Darkeldion - Kill Randofight
» [995Gabber] Kill Kill Kill (10 / 11 / 2013)
» [Kill La Kill AMV] - Red & White
» [Souls IC XII/ Romance] hohmTM - Dont Let Me Go

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF 09 : RUMBLE EDITION :: IRON CHEF 09 -- AMV-