Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Share
 

 [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
irriadin
New
New
irriadin

Male Messages : 48
Registration date : 2014-02-13

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 15:04

ThePooh wrote:
Bleach should have stopped after the period Gotei 13, it would be returned in the pantheon of animated. After Kubo was lost.
I agree 100%
Back to top Go down
Nyala
Soul's Team
Soul's Team
Nyala

Male Messages : 5553
Age : 34
Location : Paris, France.
Registration date : 2007-12-06

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 15:05

C'est sans fioriture, j'aime aussi ce genre de clip plus axé sur le montage. T'as toujours un bon instinct pour monter tes scènes et j'apprécie que tu ai laissé tomber certains FX tirés d'AE ; ça sert bien tout l'aspect "old school' (tu risques de l'entendre beaucoup) de ton AMV.

Je n'ai pas grand chose à redire sérieusement, ton clip fait l'effet d'une pause café pépère dans une caté' violée par Tokyo Ghoul, c'est vraiment agréable à mater ; je ne saurais pas dire si tu as bien fait ou non de clipper 4 min, peut-être que tu aurais eut plus de temps pour travailler le clip dans son ensemble, mais je trouve qu'il se suffit amplement à lui-même comme ça ; donc bien joué Luciole et bonne chance pour le classement ! [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 759184551
Back to top Go down
http://www.souls-team.com
lokkiclu
Soul's Team
Soul's Team
lokkiclu

Female Messages : 283
Age : 27
Location : United Kingdom
Registration date : 2015-02-08

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitimeWed 4 Mar 2015 - 22:36

Great video with a great arc Very Happy edit with the Arrancar arc one day pls, I will cry
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitimeFri 6 Mar 2015 - 14:43

Luna wrote:
ptin j'avais trop espéré un amv one piece dommage

Comme j'ai dis sur le topique à Shinryu, à la base j'devais faire l'ic sur OP mais j'ai eu grave la flemme xD en tout cas j'en ferai un prochainement c'est prévu depuis un petit moment Razz

Merci à tous sinon !

Thanks all o/
Back to top Go down
vipertrix
New
New
vipertrix

Messages : 25
Registration date : 2012-12-24

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitimeSat 14 Mar 2015 - 15:26

Cool amv you have there! glad you used the old bleach. I always appreciate the use of old sources since most are my favorite animes and i like the old look. I can see a bleach amv with the song "Spoken - Through It All" on the arc you edited mainly because in the song he mentions "she watched the world as it slowly slipped away" ect with this I can picture some rukia scenes. anyways gj
Back to top Go down
Sponsored content




[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Empty
PostSubject: Re: [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING   [ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 

[ACTION][Luciole - GOD HeATERS] HOWLING

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

 Similar topics

-
» [ACTION // Luciole] - DOOMED
» [Heartless: Action] Luciole - Shidensen
» [Dance][MDL - GOD HeATERS] Stella Carta
» [Horror] [Cross - GOD HeATERS] A Lolita Scorned
» [ACTION][Luciole - God Eaters] Setsujoku -STORM-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF 11 : THERE WILL BE HATERS EDITION :: IRON CHEF 11 -- AMV-