Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

Share
 

 [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SΛL7
New
New
SΛL7

Male Messages : 12
Age : 22
Location : Tokyo
Registration date : 2017-02-18

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeMon 2 Mar 2020 - 18:45

Back to top Go down
https://www.youtube.com/c/syndromamv
Terrae
New
New
Terrae

Messages : 20
Registration date : 2020-02-27

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeMon 2 Mar 2020 - 20:15

great work!! very intense atmosphere
Back to top Go down
SΛL7
New
New
SΛL7

Male Messages : 12
Age : 22
Location : Tokyo
Registration date : 2017-02-18

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeThu 5 Mar 2020 - 17:40

Terrae wrote:
great work!! very intense atmosphere
thank you
Back to top Go down
https://www.youtube.com/c/syndromamv
Fobos
New
New
Fobos

Male Messages : 49
Age : 28
Location : Russia
Registration date : 2014-03-02

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeFri 6 Mar 2020 - 10:36

Good luck Eden Mate, i rewatched it more times, nice flex !
Back to top Go down
Luna
Soul's Team
Soul's Team
Luna

Messages : 395
Registration date : 2010-09-08

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeSat 7 Mar 2020 - 15:57

J'ai grave kiffé le rendu visuel et l'ambiance du clip! Après je sais pas pourquoi mais les scènes madoka vers 1min37 se démarquent trop mais j'ai kiffé comment t'as utilisé autant d'animes avec le mec de monogatari et castlevania ca passe crème, une vrai bonne surprise

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Giphy.gif?cid=ecf05e47c732d5c34904b283592591d3e0d7ad18d031dbd0&rid=giphy
Back to top Go down
SΛL7
New
New
SΛL7

Male Messages : 12
Age : 22
Location : Tokyo
Registration date : 2017-02-18

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeSat 7 Mar 2020 - 20:14

Luna wrote:
J'ai grave kiffé le rendu visuel et l'ambiance du clip! Après je sais pas pourquoi mais les scènes madoka vers 1min37 se démarquent trop mais j'ai kiffé comment t'as utilisé autant d'animes avec le mec de monogatari et castlevania ca passe crème, une vrai bonne surprise

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Giphy.gif?cid=ecf05e47c732d5c34904b283592591d3e0d7ad18d031dbd0&rid=giphy
merci pour votre commentaire luna.
et pour les scenes de madoka et peut etre autre scenes, j'etais en manque de scenes, donc c'est ça pourquoi j'ai rusher, et merci ça fait bien ce commentaire pour moi.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/c/syndromamv
SΛL7
New
New
SΛL7

Male Messages : 12
Age : 22
Location : Tokyo
Registration date : 2017-02-18

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeSat 7 Mar 2020 - 20:17

Fobos wrote:
Good luck Eden Mate, i rewatched it more times, nice flex !
thank you fabos-san
Back to top Go down
https://www.youtube.com/c/syndromamv
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitimeMon 16 Mar 2020 - 22:54

Yo!

It was a bit hard to rank because it had very cooool stuff in the beginning, the compositing looked intense and interesting. But it quickly becomes clear that the video had a looot of risky FX and sometimes it was just too much even though I enjoyed a good amount as well.
The color correction also grows old quite quickly, it looks cool at times but forceful at others, especially when light sources becomes red-ish as well.
I am happy you tried this track but I felt like you sometimes had a hard time pumping the same energy than the music, scenes didn't flow that well during the dynamic part, some scenes looked a bit too static and overlay/fades made the editing a bit too messy.

Which didn't mean it was not enjoyable, actually I loved some of your synchs like the evangelion figures, the running man at 1:28 and some others but it's overshadowed by a bit clankier editing and a bit too much risky takes on visuals. With a bit more control I feel like it could have been lots better so good job for this interesting work and keep it up!!
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Sponsored content




[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Empty
PostSubject: Re: [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)   [AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC) Icon_minitime

Back to top Go down
 

[AMV] - M.W.A.M - (Soul's Team IC)

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF XVI : Public Enemy :: IRON CHEF 16 -- AMV-