-25%
Le deal à ne pas rater :
PC Portable Gamer 16,1” HP Victus 16 – 16 Go /512 Go
749.99 € 999.99 €
Voir le deal

Share

ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

Male Messages : 177
Registration date : 2013-01-26

ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 14:23

dropped out. can't force myself to edit these songs. apologies to my team
Back to top Go down
Yuuichi
Forum Member
Forum Member
Yuuichi

Male Messages : 83
Registration date : 2011-07-09

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 14:25

Pathetic.
Back to top Go down
maijinto_larryk
Ex-Members
Ex-Members
maijinto_larryk

Registration date : 2007-07-25

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 14:40

Déjà des abandons bande de lâche XD

Pas mal les music je m'attendé quand même à mieux en toute honnêteté...

Se soir je demare mon clip !!!
Back to top Go down
bossmorad
Forum Member
Forum Member
bossmorad

Male Messages : 113
Registration date : 2012-12-11

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 14:44

15 segonde depuis hier, mais lá je commene sérieux
Back to top Go down
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:00

Yuuichi wrote:
Pathetic.

not pathetic at all, i dno how you edit but when the songs are shit wtf you ment to do just edit for the sake of it and not enjoy what your doing?

freak
Back to top Go down
Yuuichi
Forum Member
Forum Member
Yuuichi

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:03

First of all, if you're not happy then gtfo. Secondly, songs are awesome, and it doesn't depend of the songs, it depends of the editor. If you don't enjoy, then why you do participate? You're, again, showing that, random editors can just edit randomly with random songs.
Back to top Go down
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:08

Yuuichi wrote:
First of all, if you're not happy then gtfo. Secondly, songs are awesome, and it doesn't depend of the songs, it depends of the editor. If you don't enjoy, then why you do participate? You're, again, showing that, random editors can just edit randomly with random songs.

i participated expecting much more from the songs. an edit consists of everything, music + anime + idea = amv and if music isn't their then no edit, I'm not forcing myself to "put up with a song" just to edit. editings something that should be enjoyed and people like you are the reason I hate people in general. typical thinking your god cuz uve sat infront of your PC for longer than other people. so don't call me pathetic when your just some weirdo who sits at his laptop fapping over soul team.

not replying after this
Back to top Go down
Yuuichi
Forum Member
Forum Member
Yuuichi

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:22

Haha, it's funny how your insulting like a kid, but to be honest, you're just showing that assholes like you, have nothing to do here. Get the fuck off man.
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:30

Bon calmez vous les enfants
Back to top Go down
Yuuichi
Forum Member
Forum Member
Yuuichi

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:32

Mdr, c'est plutôt à lui de se calmer, moi je suis normal ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 517892
Back to top Go down
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:33

Luciole wrote:
Bon calmez vous les enfants

sorry almighty luciole *facepalm*
Back to top Go down
Echotrooper
Forum Member
Forum Member
Echotrooper

Male Messages : 136
Registration date : 2010-09-29

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:34

@ yuuichi, c'bon tkt, on aura bien assez de clips à juger xD

@ Crookz : it's ok if you didn't like the music but you can't tell they are shit, It's only a question of taste. Besides, When you join an Iron chief, you know from the beginning that you won't edit the song of your dream xD It's a kind of challenge.
+
Back to top Go down
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:38

Echotrooper wrote:
@ yuuichi, c'bon tkt, on aura bien assez de clips à juger xD

@ Crookz : it's ok if you didn't like the music but you can't tell they are shit, It's only a question of taste. Besides, When you join an Iron chief, you know from the beginning that you won't edit the song of your dream xD It's a kind of challenge.
+

apologies for calling them shit, that was rage, I just can't do it, I sat infront of my laptop and i must of been sat their for an hour and nothing was coming to me.

apologies for the flame war (to everyone), but don't be little me, I guarantee people won't even tell anyone they drop out I bet they just don't make a video.
Back to top Go down
Echotrooper
Forum Member
Forum Member
Echotrooper

Male Messages : 136
Registration date : 2010-09-29

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:42

Ok ok don't worry!

Bon allez, on passe à autre chose Razz

Back to top Go down
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Registration date : 2007-08-22

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:42

Moi je psycho passe à autre chose
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Tricky
Forum Regular
Forum Regular
Tricky

Registration date : 2008-12-27

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:47

MagicDarkLight wrote:
Moi je psycho passe à autre chose
duh
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 15:47

Mange mon dieu
Back to top Go down
Cross
Berserk
Berserk
Cross

Male Messages : 1127
Registration date : 2008-03-30

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 16:31

Faut aller à la cool les gens, moi je commence que maintenant car j'y vais à la cool, puis même si vous avez de l'avance j'ai rien à craindre donc voila : zen.

ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Loveandpeace
Back to top Go down
Tricky
Forum Regular
Forum Regular
Tricky

Registration date : 2008-12-27

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 17:30

ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 3092962573_1_5_uYfqmUeB
Back to top Go down
Death_K
New
New
Death_K

Male Messages : 58
Registration date : 2012-05-30

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:15

Hola, le mec de mon groupe qui se casse parce qu'il aime pas la musique. Du coup, je peux essayer de trouver un remplaçant ou c'est mort ?

PS : Non mais je rentre de cours tout content genre enfin ma soutenance est passé je vais pouvoir participer. Je vois ça...mais cimer quoi
Back to top Go down
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815
Registration date : 2007-02-25

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:25

Death_K wrote:
Hola, le mec de mon groupe qui se casse parce qu'il aime pas la musique. Du coup, je peux essayer de trouver un remplaçant ou c'est mort ?

PS : Non mais je rentre de cours tout content genre enfin ma soutenance est passé je vais pouvoir participer. Je vois ça...mais cimer quoi

Ouais tu peux trouver un remplacent pas de soucis !
Back to top Go down
cmoididi
Passionate
Passionate
cmoididi

Male Messages : 501
Registration date : 2011-05-16

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:28

Coup dur, mais clip au pire c'est juste le classement par équipe qui saute si l'quipe est pas complète non?
Back to top Go down
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:35

cmoididi wrote:
Coup dur, mais clip au pire c'est juste le classement par équipe qui saute si l'quipe est pas complète non?

exact
Back to top Go down
RoX
Berserk
Berserk
RoX

Male Messages : 2757

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:52

Bon je commence tard mais je me suis rasé pour l occasion mdr

Spoiler:

Aller GL all
Back to top Go down
cmoididi
Passionate
Passionate
cmoididi

Male Messages : 501
Registration date : 2011-05-16

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitimeFri 22 Feb 2013 - 19:54

XDD tricky n'a pu à s'inquiéter XD
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!   ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK! - Page 4 Icon_minitime

Back to top Go down

ST IRON CHEF 09 : LETS GET READY TO RUMBLE -- MUSIC PACK!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Similar topics

-
» Souls Team IRON CHEF 09 : RUMBLE EDITION FTP AND UPLOAD
» LETS GOOOOOOO - MUSIC PACK
» SOUL'S TEAM IC XV. ~ MUSIC PACK - LETS GO !
» STICXVI - MUSIC PACK LETS GOOOOOOO !!!
» Souls Team IC XIII : LETS GO - MUSIC PACK!