Le Deal du moment :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à ...
Voir le deal

Share
 

 IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
MagicDarkLight
Berserk
Berserk
MagicDarkLight

Male Messages : 2082
Age : 30
Location : BELGIUM
Registration date : 2007-08-22

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:26

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 140210054600138567

-The End-

Et voilà! L'IC s'achève enfin complètement après deux longues semaines de jugement.

Celui-ci aura fait quelques vagues, mais j'espère que vous vous êtes tous bien amusés à clipper quoi qu'il en soit et que vous n'hésiterez pas à venir prendre votre revanche l'année prochaine.
Si vous voulez revoir les classements de chaque catégorie, cliquez sur la phrase que vous êtes en train de lire.

Avant de dévoiler le classement final, comme le veut la tradition voici quelques prix spéciaux de chaque juge:

English: Here we are! Finally the IC is completely over after two long weeks of judgement.

This one had indeed made some waves but I hope you all enjoyed editing with all your might and that you won't hezitate to come and take your revenge next year.
If you want to review the results for each category, just click on this sentence.

But before I reveal the final results, as the tradition is, here are some special awards from each judge:

Les Prix de Cross / Cross Awards :
Spoiler:
Les Prix de Luciole / Luciole Awards :
Spoiler:
Les Prix de MDL / MDL Awards :
Spoiler:

CLASSEMENT PAR EQUIPE : / TEAM RANKING :

Spoiler:





Spoiler:


Bravo aux BRoKeN T1eR qui vont bien s'amuser l'année prochaine puisque ce seront eux les prochains organisateurs ! Merci à tous pour votre participation si nombreuse et bravo pour avoir relevé le défi ! On remercie également la Soul's Team pour avoir permis tout ça. A bientôt  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 159854 

English: Congratulations to the BRoKeN T1eR who will have a lot of fun next year since they will be the next judges ! Thanks to everyone for your participation and for having answered to the challenge ! We also thank Soul's Team who made it all possible. See you soon  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 159854 

Spoiler:
Back to top Go down
http://sora-to-kasai.forums-actifs.com
Kyoroichi
Forum Regular
Forum Regular
Kyoroichi

Male Messages : 216
Age : 27
Location : Trinidad
Registration date : 2012-11-14

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:31

*COMPLAINS ABOUT RESULTS*
Back to top Go down
http://nero-team.1fr1.net/
Fadoo-Sama
Ex-Members
Ex-Members
Fadoo-Sama

Male Messages : 6703
Age : 36
Location : Green Lantern Corps
Registration date : 2007-04-15

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:35

j'ai un iphone !
Back to top Go down
http://souls-team.com/
MimS
Passionate
Passionate
MimS

Messages : 397
Age : 33
Registration date : 2009-01-09

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:36

Quote :
6. PREPARE YOUR ANUS : 85 points
So close...
Hopefully, we'll be fine !
Back to top Go down
Crookz
Forum Regular
Forum Regular
Crookz

Male Messages : 177
Age : 31
Location : England
Registration date : 2013-01-26

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:37

no rescue.

nice tourney, love me some drama sama.
gg broken tier
Back to top Go down
Azexous
Forum Member
Forum Member
Azexous

Male Messages : 129
Location : hur dur
Registration date : 2013-02-12

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:37

MimS wrote:
Quote :
6. PREPARE YOUR ANUS : 85 points
So close...
Hopefully, we'll be fine !

I know..it pains me a lot xD GODDAMMIT SEMPAI.
CONGRATULATIONS EVERYONE!! :DD
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/MentalTsuii
El.G
Forum Member
Forum Member
El.G

Male Messages : 149
Age : 31
Location : Trafalgar Town !
Registration date : 2008-10-21

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:40

Bien joué à tous

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 923512_654290041297446_1446480457_n
Back to top Go down
Tricky
Forum Regular
Forum Regular
Tricky

Messages : 262
Registration date : 2008-12-27

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:41

WOOOOOOOH 3EME

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 236492
Back to top Go down
[madaraxD]
Forum Regular
Forum Regular
[madaraxD]

Male Messages : 291
Age : 29
Location : Argentina
Registration date : 2012-02-17

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:42

Gratz to the winners! It was really fun see all those gifs and pics xD definitely most exciting IC ever haha, cant wait for next year as well, next time 1st place for sure orz
Back to top Go down
Kiriforce
New
New
Kiriforce

Male Messages : 16
Registration date : 2014-03-02

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:45

Those abitions after such a hateparty, impressive! xDD  - Congratz to everyone!
~lawlmao demn special awards :>


Last edited by Kiriforce on Sun 16 Mar 2014 - 2:47; edited 1 time in total
Back to top Go down
xRasen
Forum Member
Forum Member
xRasen

Messages : 102
Age : 27
Location : France
Registration date : 2013-11-11

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 2:45

Bravo à tous Smile
Back to top Go down
vlex
Admin
Admin
vlex

Female Messages : 9606
Age : 34
Location : Canada
Registration date : 2007-04-14

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 3:10

MagicDarkLight wrote:

1. BroKeN TieR : 105 points (104 + 1 BEST POSTER)
Ca c'est ma win a moi mdrr

GG à tous Wink
Back to top Go down
http://twitch.tv/vlex
Jas
New
New
Jas

Male Messages : 14
Age : 30
Location : United Kingdom
Registration date : 2013-11-22

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 3:27

gratz broken tier and to the other top places gg everone  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 793914 
Back to top Go down
TheCacoVenom
New
New
TheCacoVenom

Male Messages : 35
Location : Dominican Republic
Registration date : 2012-02-16

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 3:38

lol Next year I will win Enigmo price  fuck that  , Congratz to the winner
Back to top Go down
https://www.facebook.com/TheCacoVenomAMV?ref=hl
Bigalaxy
Forum Regular
Forum Regular
Bigalaxy

Male Messages : 268
Age : 28
Registration date : 2013-10-23

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 3:48

12. -SND- : 70 points
C'est pas ouf toussa en revanche:
8. PEBDAA : 80 points
Bordel didi qui me boycott 2 fois de suite la, ça devient grave.

edit: GG Vlex pour le prix de la bann!
Back to top Go down
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815
Age : 35
Location : Soul's Team City !
Registration date : 2007-02-25

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 3:58

Bien joué pour tout malgré tout ce qui s'est passé c'était génial comme concours Razz
GG all see ya next year
Back to top Go down
pic4arts
Forum Member
Forum Member
pic4arts

Messages : 97
Age : 34
Location : Germany
Registration date : 2013-02-18

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:02

Well GG, next year we will try again for sure! Gratz Broken Tier and others, who finished a decent video.
Back to top Go down
http://www.animemusikvideos.de
Luna
Soul's Team
Soul's Team
Luna

Messages : 395
Registration date : 2010-09-08

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:04

MagicDarkLight wrote:

Bravo aux BRoKeN T1eR qui vont bien s'amuser l'année prochaine puisque ce seront eux les prochains organisateurs !

La prochaine fois changer pas la règle des juges au milieu de l'IC quand ca vous arrange pour les autres années stp si c'est une team non ST qui gagne merci
Enfin bon une petite recommandation pour pas trop énerver les gens même si je sais que y'a eu pas mal de fight je pense qu'en général les placements étaient justifier
Mais de toute façon je pense que vous allez retirer le système des gagnants devenant juge pour les années prochaines donc bon

Bravo au Broken Tier! je m'attendais pas à ce qu'on arrive 2eme donc vraiment contente!  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 759184551 


Last edited by Luna on Sun 16 Mar 2014 - 4:06; edited 1 time in total
Back to top Go down
Luciole
Berserk
Berserk
Luciole

Male Messages : 1336
Registration date : 2009-02-05

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:06

Luna wrote:
MagicDarkLight wrote:

Bravo aux BRoKeN T1eR qui vont bien s'amuser l'année prochaine puisque ce seront eux les prochains organisateurs !
La prochaine fois changer pas la règle des juges au milieu de l'IC quand ca vous arrange pour les autres années stp si c'est une team non ST qui gagne merci

Pas compris, on a changé quoi ?
Back to top Go down
Luna
Soul's Team
Soul's Team
Luna

Messages : 395
Registration date : 2010-09-08

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:08

Je dirigeais mon comm vers certains membres ST
mais j'imagine que le quote n'était pas bon vu que ça impliquait MDL dsl
Back to top Go down
KahloReiva
New
New
KahloReiva

Male Messages : 67
Age : 34
Location : United States
Registration date : 2014-02-19

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:14

MagicDarkLight wrote:

Special price for a team: Best Encoders of All Times: SYMBIOT  Doge 

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Kanye-interrupts-taylor-swift-imma-let-u-finish

EXCUSE ME WINNERS

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Kanye-1

SYMBIOT BEST ENCODERS OF ALL TIME!

lmao MDL making fun of my wmv i see haha!

Thanks and Congratz to everyone.
Back to top Go down
Dn@
Admin
Admin
Dn@

Male Messages : 7815
Age : 35
Location : Soul's Team City !
Registration date : 2007-02-25

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:42

Luna wrote:
MagicDarkLight wrote:

Bravo aux BRoKeN T1eR qui vont bien s'amuser l'année prochaine puisque ce seront eux les prochains organisateurs !

La prochaine fois changer pas la règle des juges au milieu de l'IC quand ca vous arrange pour les autres années stp si c'est une team non ST qui gagne merci
Enfin bon une petite recommandation pour pas trop énerver les gens même si je sais que y'a eu pas mal de fight je pense qu'en général les placements étaient justifier
Mais de toute façon je pense que vous allez retirer le système des gagnants devenant juge pour les années prochaines donc bon

Bravo au Broken Tier! je m'attendais pas à ce qu'on arrive 2eme donc vraiment contente!  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 759184551 

En même temps tu parles d'un mp envoyé par vlex que vous vous êtes fait tourné, ou elle tire ses propres conclusions d'une discussion qu'on à eu comme ça sur skype en random ou on disais qu'on hésitai à le faire pour éviter toute embrouilles, mais il n'y a eu aucun communiqué officiel là dessus donc faut pas s'emballer pour kedal non plus ce mp n'engageais que vlex et celui à qui elle l'a envoyé à la base et non toute la ST et l'orga de l'ic Wink/

Bref affaire close.


Last edited by Dn@ on Sun 16 Mar 2014 - 4:45; edited 1 time in total
Back to top Go down
Naijiko
Hyper-active
Hyper-active
Naijiko

Male Messages : 972
Age : 27
Location : France
Registration date : 2009-06-09

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:44

Luna wrote:

Mais de toute façon je pense que vous allez retirer le système des gagnants devenant juge pour les années prochaines donc bon 

Mais non, ils vont pas osé nous retire l'honneur de devoir jugé une centaine de clip, mais non ils feront pas ça  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 408353 
(avec des risque de se faire buté par des gens aux 4 coins du globe après l'annonce des résultats  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 517892 )

Sinon pas mécontent de notre place Wink
GG au SND  IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 759184551 
GG au Broken Tier et au Swag Approach Wink
Back to top Go down
Luna
Soul's Team
Soul's Team
Luna

Messages : 395
Registration date : 2010-09-08

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 4:49

ok j'avais juste des doutes cool alors  Wink 
Back to top Go down
vlex
Admin
Admin
vlex

Female Messages : 9606
Age : 34
Location : Canada
Registration date : 2007-04-14

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitimeSun 16 Mar 2014 - 5:04

Luna wrote:

La prochaine fois changer pas la règle des juges au milieu de l'IC quand ca vous arrange pour les autres années stp si c'est une team non ST qui gagne merci
Enfin bon une petite recommandation pour pas trop énerver les gens même si je sais que y'a eu pas mal de fight je pense qu'en général les placements étaient justifier
Mais de toute façon je pense que vous allez retirer le système des gagnants devenant juge pour les années prochaines donc bon
Comme Dédé la dit c'est un MP(Un message privé, le mot le dit) qui venait que de moi, rien d'officiel, et ce que j'avais en tête dans mon MP c'etait + ce qu'on aurait dut faire au départ pour celui la, avoir un ou 2 juges ST dans les juges avec la team vainqueur. Faut pas le prendre mal hein c'est juste que recevoir toutes cette drama sur skype/forum etc m'a fait peur que le monde reviendront pas au prochain. Faut surtout pas le prendre personnel.

C'est pas facile d'etre juges d'un aussi gros contest, alors Bravo au juges d'avoir mit autant de boulot dedans cet IC Wink c'est pas comme si on pouvait leur demander un classement parfait, yen aura jamais. et on a tous une vision différente des AMV. IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End 759184551
Back to top Go down
http://twitch.tv/vlex
Sponsored content




IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Empty
PostSubject: Re: IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End   IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End Icon_minitime

Back to top Go down
 

IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - TEAM RANKING - The End

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

 Similar topics

-
» IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - FTP and UPLOAD
» IC Soul's Team 10: X-BURNER Edition - MUSIC PACK!!LET'S GOOO
» Souls Team IRON CHEF 09 : RUMBLE EDITION FTP AND UPLOAD
» Souls Team IC XIII : TEAM RESULTS: The End!
» SOUL'S TEAM IC XVI. CATEGORY RANKING (ALL DONE)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Soul's Team Forum :: Contests / Events :: Soul's Team Iron Chef :: IRON CHEF 10 : X-BURNER EDITION-